Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Succath

Succath

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 22:15

Goeieavond mensen

even het volgende.
Ik heb net de app buienalarm geinstalleerd omdat ik er zulke goeie reviews over las.
Maar bij mij op m`n galaxy s ziet hij m`n huidige locatie niet en kan ik ook de zogenoemde widget functie niet vinden.

heeft iemand anders hier ervaring mee want ik zou het er eigenlijk zo weer afgooien op dit momentbeetje jammer want het lijkt me een zeer handige app helemaal aankomende zaterdag op dancevalley.

Alvast bedankt.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
franklin

franklin

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 00:36

Hallo, ik ben toevallig de ontwikkelaar van Buienalarm.

Als je wilt dat Buienalarm je locatie kan bepalen, moet je instellen dat deze bepaald kan worden aan de hand van draadloze netwerken. Dit kun je terugvinden in de instellingen van je telefoon.

De widget moet je gewoon terug kunnen vinden tussen de andere widgets. Heel soms wil het zo zijn dat je een keer moet herstarten, en als dat niet helpt kan het zijn dat je Buienalarm zelfs een keer opnieuw moet installeren?

Mocht dat allemaal niet helpen, dan kun je ook direct contact met me opnemen. Dan zal ik kijken of ik het op een andere manier op kan lossen.

Groeten,
Franklin

Succath

Succath

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 07:54

Kijk eens aan das handig

Ik ga even kijken en zal m`n telefoon ook eens opnieuw opstarten.
Alvast bedankt voor de reactie en mocht het niet lukken dan hoor je het

Succath

Succath

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 09:52

Hoi Franklin,

Ik moest idd mijn telefoon even uit en aanzetten nu heb ik de widget en hij ziet nu ook mijn locatie automatish. (daar moest ik wel even een instelling voor aanpassen zoals je zei)

ik ben nog steeds een beetje een noob op dit gebied dus nog een klein vraagje.
Alles werkt zo te zien naar behoren maar ik krijg alleen nog geen temparatuur door hij geeft wel netjes aan dat er geen neerslag verwacht wordt en wanneer de volgende update is.

heb al even met de instellingen zitten rommelen om te kijken of ik dit zelf kon oplossen maar tot op heden nog niks gevonden.

Alvast bedankt.

Succath

Succath

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 11:28

Ik ben er al uit. waarschijnlijk kende hij mijn woonplaatst nog niet. Ben nu in leeuwarden en hij doet het perfect.

Dus befankt voor de moeite.

Gr patrick

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 11:30

De wereld is ook een dorp….

franklin;31098
Hallo, ik ben toevallig de ontwikkelaar van Buienalarm./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

franklin

franklin

• Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 11:47

Succath;31174
Ik ben er al uit. waarschijnlijk kende hij mijn woonplaatst nog niet. Ben nu in leeuwarden en hij doet het perfect.

Dus befankt voor de moeite.

Gr patrick

Ik ben blij dat het werkt! Veel plezier met de app./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

franklin

franklin

• Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 11:48

West;31177
De wereld is ook een dorp….

Haha ja ik liep toevallig tegen dit topic aan. Omdat ik al het idee had wat ‘het probleem’ was, kon ik snel en kort reageren./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes van mensen met vragen over Buienalarm en die moet ik ook nog beantwoorden …/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />

Morgarion

Morgarion

• Lid sinds 04 november 2009
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 11:50

Franklin, niet lullig bedoelt en ik weet zelf niet of het waar is, maar mijn moeder wordt er een beetje moe van dat ze elk half uur een melding krijgt dat er neerslag wordt verwacht binnen een half uur, waarna het gewoon de hele dag droog blijft. En dit is niet eenmalig gebeurt. Meldingen minder frequent zetten is ook geen optie, omdat zij het binnen het half uur wilt weten in verband met de was e.d. Misschien ligt het wel aan Spijkenisse, aangezien ik er verder niemand over hoor..

Succath

Succath

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 14:01

Franklin,

Ik dacht dat hij helemaal werkte nu maar ik ben weer thuis in Purmeren en nu krijg ik dus weer te zien 0 graden en dus ook geen zonnetje of bewolkt of iets dergenlijks.

Ligt dit misschien aan de source van de app? of is er iets anders wat dit probleem kan veroorzaken?

Gr Patrick

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren