Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

luvene

luvene

• Lid sinds 04 december 2012
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2014
  • 19:35

Hallo,

Eindelijk eens wat met de agenda doen, ik heb er S planner op zitten, wie niet?

Ik erger me weer eens groen en geel dat ik bepaalde ogenschijnlijk eenvoudige zaken niet voor elkaar krijg. Ik heb een agenda gemaakt voor 4 augustus, dit met het oog op mijn variabele werktijden en rooster. Nu moet ik op 5 augustus en 6 augustus op dezelfde tijden werken. Hoe doe je dat dan? Er zit wel een herhaalfuncrtie op maar die is dan voor de hele week of eerste dag van de week, etc. etc. Daar heb ik geen reet aan. Ik dacht eenvoudig het gearceerde deel te kopiëren en dan deze te plakken op 5 augustus of iets dergelijks. Vergeet het maar! Moet toch kunnen of kan dit echt niet? Wie weet een goede en gebruikersvriendelijke agenda als dit in S planner niet werkt.

Groet,
Johan

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 augustus 2014
  • 20:04

S Planner is een Samsung app, en dat gebruik ik niet. Maar met aCalendar kan ik een agendapunt kopieren naar een tweede datum.

maar het is bijna net zo makkelijk om dit zelf handmatig in te vullen, als het om 1-2 extra afspraken gaat.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 1 augustus 2014
  • 23:47

Heb het even bekeken in mn S-Planner maar als ik daar op een afspraak klik kan ik vi het menu kiezen voor kopieren waarna zich een venster opent waarin ik een datum of periode kan kiezen waarheen ik de afspraak wil kopi��ren

luvene

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2014
  • 16:17

jwhoutepen
Heb het even bekeken in mn S-Planner maar als ik daar op een afspraak klik kan ik vi het menu kiezen voor kopieren waarna zich een venster opent waarin ik een datum of periode kan kiezen waarheen ik de afspraak wil kopiëren
Gaat echt niet, weer zeer frustrerendik kan wel op het agendapunt/afspraak klikken en dan krijg ik een uitklapvenster met wissen / bewerken. Met dat bewerken kan ik dan wel de tijden aanpassen en eventueel wat herhalingen aanbrengen maar die herhalingen zijn niet dusdanig op mijn wensen van toepassing! Ik wil simpel in feite de afspraak kopiëren en deze dan naar zowel 5 als 6 augustus brengen omdat ik deze 3 dagen hetzelfde rooster heb. Ik word af en toe knetter van die apps die schijnbaar bij anderen wel werken maar niet bij mij. Misschien ligt het aan het feit dat ik met een Tablet werk, een Samsung Note 10.1. Graag weer hulp alstublieft, reageer een beetje gefrustreerd, sorry. Kost me zoveel tijd dit en het is zoiets simpels.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 2 augustus 2014
  • 16:49

Op mn Galaxy Tab ziet het er als volgt uit.

luvene

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2014
  • 16:59

Bedankt, zo ziet het er bij mij uit. Begrijp je mijn frustraties……

Bijlage:

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 2 augustus 2014
  • 21:28

En als je op dat knopje rechtsbovenin het detailvenster klikt? Die met de drie horizontale streepjes?

luvene

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2014
  • 07:04

Nee, dat had ik uiteraard ook al geprobeerd, alleen delen en doorsturen krijg ik dan. Heb het uiteindelijk nu opgelost op een wat vreemde methode. Naar lijst gaan en dan rechts op werk klikken, dan kan ik de gebeurtenis kopiëren en dan via bewerken de datum aanpassen en klaar. Wat een gekloot. En dan….mijn agenda, samsung agenda…..google agenda…..samsung taak…..waar gaat dit allemaal over?

luvene

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2014
  • 09:04

Hoi, nog iets anders…. ben blij dat ik er nu mee om kan gaan ook al gaat het dan niet helemaal zoals het zou moeten gaan maar OK! Het volgende : het zou mooi zijn als mijn vrouw ook mijn agaenda kan zien. Ik heb dat gedaan met deelnemers toevoegen, ik gebruik een google agenda. Mijn vrouw heeft ook een Google account. Ik heb haar dus toegevoegd en nu zie ik een regeltje in bewerken dat zegt “wachten”. Wat nu? Mijn vrouw krijgt (nog) geen melding van hoe of wat. Mogelijk moet ik dat op een andere manier doen? Gaarne weer hulp en alvast bedankt!

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 3 augustus 2014
  • 09:27

In plaats van deelnemers toevoegen moet je een agenda toevoegen. Ik doe dat bij instellingen, weergave, agenda's.
Op de pc is dat echter makkelijker eenmalig in te stellen. Je vrouw moet dan in haar gmailaccount aangeven dat ze haar agenda met je wil delen. Vervolgens zal haar agenda bij jou in de keuzelijst komen van weer te geven agenda's.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren