Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

perspectivebass

perspectivebass

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 10:42

<— verwijdert —>

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Amp.

Amp.

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 11:24

Handig
Hier staan er ook een aantal:
Profiles - Tasker Wiki

Het is ook de bedoeling op die wiki dat die database groter wordt

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
perspectivebass

perspectivebass

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 20:43

klopt, maar als je daar iets bij wilt schrijven moet je je registreren, en daar heb ik eigenlijk niet z'n zin in. Heb al wel genoeg plekken waar ik geregistreerd sta. En daarnaast denk ik dat de database op die manier sneller kan groeien. Ik wil die profiles best op mijn Webserver beheren.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Morgarion

Morgarion

• Lid sinds 04 november 2009
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 11:27

Is het zo lastig om eigen profiles te maken dan?

perspectivebass

perspectivebass

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 15:58

nee, maar dat is ook niet het punt van het topic. Gaat om ideeën waar je het voor KAN gebruiken. misschien heeft iemand anders wel een setup waar ik niet aan heb gedacht, maar wel erg handig is.

Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 09:13

Meer knutselaars hier die Tasker gebruiken?
Tasker is een app waarmee je op basis van situaties en events alle soorten acties uit kan voeren en combinaties daar tussen. Het is een soort Locale on steroids :p
Ik heb nu de volgende profielen:
1 profiel die mijn geluid uit zet als mijn telefoon op de lader staat en het is tussen 22.00 en 9.00 uur.
4 profielen die ervoor zorgen dat data uit staat als mijn scherm uit staat en die mijn data 2 minuten per uur aanzetten.
1 profiel voor Glympse, die schakelt gps aan als Glympse gestart wordt en hij schakelt de bovenstaande data-profielen uit.
Ik ben nog bezig met een profiel die bluetooth aanschakelt, en uitschakelt nadat de bleutooth-connectie verbroken is (ik vergeet nogal eens bleutooth uit te zetten als ik uit de auto stap :eek/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />, maar die is nog in progress.

Heb je ook leuke profielen deel ze dan vooral.

Hier meer over Tasker.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 21:04

Excuses,
ben toch redelijk aktief hier, maar wist niet van deze discussie af, of uberhaupt het bestaan van Tasker

Oja, en mijn bluetooth profiel is af en werkt ;-). Wil alleen nog iets maken dat hij 10 minuten wacht en als de connectie dan nog niet terug is, dan bluetooth uitschakelt (makkelijk bij bijvoorbeeld het tanken van de auto)

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 17:51

Ralph…ik zou wel zeer geinsteresseert zijn in dat bluetooth profiel.
Enerzijds omdat het een waardevolle aanvulling is op m'n bluetooth gebruik
en anderszijds om te zien hoe je het voor elkaar hebt gekregen

Ik heb die app gisteravond bekeken en ook direkt gekocht.
Zeer uitgebreid en geavanceerd en dat is mij die 4,79 euro helemaal waard.

Ik zocht al een tijdje in de market naar een widget die m'n gps in 1x aanzet en niet eerst naar het instellingenscherm gaat alwaar ik de gps aan kan zetten.
Op m'n sense omgeving had ik zo'n widget maar FroydVillain doet niet aan sense en dus was ik dat kwijt.
Het lijkt programmatuurtechnisch zeker lastig om een widget te maken die meteen de gps aanzet ipv dat instellingenscherm want in de market staan alleen maar ‘onbetaalde’ widgets die het op die manier kunnen.

Affijn, nu met Tasker heb ik zelf een widget gemaakt die dat dus in een keer voor mij doet.
Even twee icoon-plaatjes gemaakt…eentje waarin de gps uit staat en eentje waarin de gps aanstaat.
Als ik nu op die widget druk en de gps staat uit dan zet hij deze direkt aan en veranderd het plaatje in de ‘aan’- widget. En omgekeerd als de gps aanstaat.
Helemaal gewelidg
304Hier is GPS uit 303 En hier aan.

Samsung Galaxy S8+

Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 18:14

Netjes opgelost.
Je hebt mazzel, toen je mailtje binnenkwam van dit bericht, zat ik net in de auto te testen, en het werkt !!!!!
Ik heb het als volgt gedaan:
1 profiel gemaakt die als context “Bluetooth Connected” heeft. Die heeft een Enter task waarbij een variabele %BTCONNECTED To on wordt gezet. Als Exit task is er een Wait van 15 minuten, en daarna een aktie waarbij Bluetooth wordt uitgeschakeld met een if %BTCONNECTED ~ off.
Nog 1 profiel gemaakt met als context “Not Bluetooth Connected” (is Bluetooth Connected met de Invert-optie aan), deze heeft een Enter task met als aktie Variable Set %BTCONNECTED To off.
That's all.

Nog alleen 1 schoonheidsfoutje, de “Not Bluetooth Connected” profiel is nu altijd aktief als buetooth niet aan staat, vind ik niet zo fraai. Ik maak dus nog even zelf een widget die dit profiel aan zet en vervolgens bluetooth aan zet. In het profiel zelf zet ik dan als Exit Taks de aktie om zichzelf te disablen….

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 18:40

Hey…bedankt…da's snel

Ik ga het ook eens proberen.

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren