Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2014
  • 17:17

Omdat ik veel problemen heb met de batterijduur van mijn Nexus 5 (cell radio gebruikt meer dan 50%…) heb ik tasker gekocht. Hoopte hiermee het continu scannen te verhelpen. Ik raak er echter niet wijs uit

Kan er iemand mij vertellen waar ik een handleiding kan vinden voor de laatste versie van tasker?
Ben al enkele dagen bezig met opzoeken via google, maar de meeste topics zijn oud en er wordt telkens een andere interface getoond dan de mijne
Ook staan er bij voorbeelden van profielen benamingen voor handelingen, die ik niet terugvind (bv tasker - wait)
Ben stilaan wanhopig aan het worden…

Alvast bedankt!

Bewerkt (29 juni 2014 17:17)
reinhold

reinhold

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 29 juni 2014
  • 17:51

Als je in tasker een task maakt dan klik je op de + en dan heb je daar task staan en als je deze selecteert dan kun je kiezen tussen wait, stop, if, for, enzz…

Ik ben zelf ook veel met tasker bezig maar ik zie weinig forum topics in het nederlands en ik zit zelf ook altijd te klieren om dingen te maken maar uiteindelijk lukt het wel.

Met wat voor project ben jij bezig?

filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2014
  • 21:58

Ben nog in een prille beginners modus vrees ik
Heb ingesteld dat bij het openen van bepaalde apps de helderheid van het scherm hoger gezet wordt (staat standaard vrij laag)
Verder nog mobile data off zodra hij verbinding maakt met mijn netwerk thuis.
Ook nog geluid op 0 bij het openen van een spelletje met een vreselijk irritant geluidje

Verder nog niet veel, vrees ik…

The_Skull

The_Skull

• Lid sinds 05 juli 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 10
  • 5 juli 2014
  • 09:13

Als je cell radio bovenaan je accuverbruik staat dan zou ik systematisch wat apps verwijderen want 1 ervan houdt je verbinding constant open. Tasker gaat je niet verder helpen iig. Suc6.
Mocht je foon geroot zijn dan kan je tools als Wakelock Detector of BetterBatteryStats eens uitproberen. Daarmee kan je goed zien welke app je accu leegvreet.

filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2014
  • 19:59

Ik denk dat de slechte dekking van mijn provider aan de oorzaak ligt van het probleem.
Cell radio staat op 72% van mijn batterijverbruik en als ik dan doorklik staat er “time without a signal” 85%…
Heb mijn mobiele data uitgezet en nu is het nog 55% en “time without a signal” 49%…
Ik moet echt uitzoeken waar ik ga staan om nog bereik te hebben om te bellen en het grootste deel van de tijd ben ik onbereikbaar

Provider al enkele keren gebeld en die “zullen een ticket aanmaken en het onderzoeken”….tot nu toe zonder resultaat. Ik dacht eerst dat het te maken had met de update naar 4.4.3 (4.4.4 intussen) opmijn Nexus 5, maar mijn andere telefoon heeft hetzelfde probleem en die draait nog op ICS

Kl*** toestand

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren