Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Krishh

Krishh

  • Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 206
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 maart 2014
  • 22:03

Hallo alle, heb een router van Ziggo(ubee) en een sitecom x4 n300, alleen kan nog steeds geen optie vinden om de TCP uit te schakelen. Het is behoorlijk irritant dat ik Whatsapp steeds moet afsluiten en herstarten om berichten binnen te krijgen.

Weet iemand een oplossing hiervoor ?

cyberbofh

cyberbofh

  • Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • #2
  • 14 maart 2014
  • 02:09

Wat bedoel je met “tcp uitschakelen”?
Je hebt problemen met WhatsApp? Welke zijn dat dan?

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #3
  • 14 maart 2014
  • 13:51

Topic verplaatst naar Android Applications aangezien je een probleem met Whatsapp lijkt te hebben (of heb je ook problemen met andere applicaties?).

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #4
  • 14 maart 2014
  • 13:56

Bij Ziggo vandaag staat de TCP timeout standaard op 300 seconde. Ze kunnen dit op twee manieren verhogen: door het Cisco modem op te sturen waarbij ze een andere config kunnen laden zodat de timeout op 900s staat. Of door zelf een andere router aan te sluiten waarbij je wel zelf de TCP timeout kan beïnvloeden. Ziggo zal dan je Ubee modem in bridge mode moeten zetten.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Krishh

Krishh

  • Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 206
  • Reputatie 0
  • #5
  • 15 maart 2014
  • 15:21

Ik heb een 2e router maar ook daar kan ik niks instellen qua TCP timeout.
Momenteel kom ik er niet meer uit, want het is behoorlijk irritant als je telkens Whatsapp opnieuw moet starten om te kijken of er berichten binnen zijn gekomen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren