Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

serjo

serjo

• Lid sinds 02 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2014
  • 12:02

Hi,

Ik ben hier nieuw en ook wel wat leek betreffende apps.
Ik zoek een app die mijn internetverbinding op mijn smartphone afsluit, op het moment dat ik het bijvoorbeeld 1 minuut niet gebruik.
(zodat ik mijn internetverbinding niet onnodig, maar vooral kostelijk laat open staan)
Alvast bedankt !

mvg
serjo

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2014
  • 17:11

En? Ben je er al uit?

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 7 maart 2014
  • 19:19

Geen idee of zoiets bestaat of zoiets wel gaat werken, er zijn altijd wel apps of services die iets van je data knabbelen… dus 1 minuut geen gebruik van je dataverbinding is er misschien helemaal niet.

Maar waarom zet je je mobiele data niet gewoon uit als je hem niet gebruikt? Daar zijn wel widgets voor die je op je bureaublad kunt zetten om snel je data aan of uit te zetten. Via de aan/uit knop op je toestel (lang inhouden) kun je ook je data aan/uit zetten.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

cyberbofh

cyberbofh

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 08:46

Een app om je internet verbinding af te sluiten als je er geen gebruik van maakt?

Eigenlijk maak je altijd gebruik van je internet verbinding!
Je checkt automatisch je email, je bent bereikbaar via WhatsApp… err Ik bedoel Telegram natuurlijk ;-), je agenda synct en je hebt Android World op de achtergrond checken voor nieuwe artikelen

Wat je kan doen om je dataverbruik te minimaliseren is daar waar je dat kunt, in te stellen dat bepaalde sync zaken alleen via wifi mogen
Bijvoorbeeld met Evernote. Ook met Tapatalk kan je instellen wat je wilt syncen onder welke omstandigheden

apotheosis

apotheosis

• Lid sinds 18 maart 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2014
  • 18:11

serjo
Hi,

Ik ben hier nieuw en ook wel wat leek betreffende apps.
Ik zoek een app die mijn internetverbinding op mijn smartphone afsluit, op het moment dat ik het bijvoorbeeld 1 minuut niet gebruik.
(zodat ik mijn internetverbinding niet onnodig, maar vooral kostelijk laat open staan)
Alvast bedankt !

mvg
serjo

Hetgeen ik vaak doe is het gewoon via de app taakbeheer doen om alles stop te zetten.

Bewerkt (20 maart 2014 14:10) | letter grootte verkleind.
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 18 maart 2014
  • 19:01

helemaal internet afsluiten na een minuut dat lukt je niet er is altijd wel iets wat verbruikt je zou wel zoiets als 3G Battery Saver + WiFi BTkunnen proberen of JuiceDefender - battery saverdaar valt mischien wel iets in te stellen bijv als het scherm uit is stop bepaalde apps om bezuiningen op internet maar er is altijd wel weer iets wat weer aanspingt.
houd er wel rekening mee dat bepaalde apps zich raar kunnen gaan gedragen.

veel succes.

Bewerkt (18 maart 2014 19:15)
jelleruben

jelleruben

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 463
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2014
  • 13:07

apotheosis
Hetgeen ik vaak doe is het gewoon via de app taakbeheer doen om alles stop te zetten.

Het beste is dan gewoon een widget te gaan gebruiken, die je internet afsluit. Maar dan krijg je echt niets binnen.

Of je moet je telefoon geroot hebben, dan is er app maar mee je kan bepalen, welke app wel gebruik van 3G of 4G gebruik mag maken, en welke niet. Ik weet dat er zouiets moet zien, alleen weet de naam even niet.

Bewerkt (20 maart 2014 14:11) | letter grootte verkleind.

Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 20 maart 2014
  • 15:31

Android firewall is een fijne app hiervoor. Helaas moet je toestel wel geroot zijn wil hij werken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren