Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Manutjee

Manutjee

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2014
  • 14:58

Hoi allemaal,

Ik heb recent Telegram geïnstalleerd.
Werkt prima maar toch zit er een dingetje waar ik mij ongelooflijk aan stoor; Telegram neemt namelijk alle contacten over; van WhatsApp, Google+, SIMkaart en dergelijke. Nu is het zo dat ik met een aantal contacten geen contact meer heb - deze staan ook niet meer in mijn lijst als contactpersoon. Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat zij mij ook verwijderd hebben o.i.d. Nu vroeg ik mij af; is dit te wijzigen in Telegram? Zo nee, waar zou ik dit eventueel wel kunnen veranderen?

Bijvoorbeeld:
Een contactpersoon heeft mij toegevoegd in zijn/haar kring op Google+.
Ikzelf gebruik Google+ niet. Deze persoon staat, doordat hij/zij mij heeft toegevoegd aan zijn/haar kring, wel in mijn Telegram-lijst… Dit wil ik dus niet.

frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2014
  • 23:17

Je kunt contacten verwijderen van Telegram tot je een ons weegt, ze blijven terug komen in je contactlijst. Ik had ook Telegram even naast Whatsapp in gebruik ( nou ja gebruik….geen hond gebruikt het ) , maar heb het na twee weken weer verwijderd . Het was mij een raadsel waarom relatief weinig mensen de app MessageMe gebruiken ( hoewel het veel beter is en ook beschikbaar op alle platformen ) maar het werd al snel duidelijk : het kreeg geen aandacht op tv , radio en in ( digitale) kranten en de app staat ook in de verkeerde categorie , nl. Foto en video .
Mocht je Telegram willen verwijderen, moet je EERST je account verwijderen via hun website en dan de app pas verwijderen. Contacten die je ooit toegevoegd hebt kun je verwijderen uit je eigen adresboek maar staan nog altijd op een server van Telegram.
Lekker weer Whatsapp-en en bespreek je echte privé zaken face to face.

cyberbofh

cyberbofh

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2014
  • 05:02

Hier worden een aantal dingen door de war gehaald
Natuurlijk neemt Telegram dingen over van WhatsApp en/of andere IM systemen, gewoon omdat de meeste mensen dat handig vinden
(Dat wij niet zeggen dat jij of ik dat handig vinden)

Persoonlijk zou ik dat soort zaken liever als optie zien:
“wil je automatisch contactpersonen aanmaken j/n”

Wie er allemaal gebruik van Telegram maken verschilt natuurlijk, mijn contract personen zijn bijna voor 100% over
Telegram biedt hetzelfde als WhatsApp + beveiliging!
Twee dagen geleden nog zag ik de algemene sleutel van WhatsApp waarmee alle berichten gelezen kunnen worden. Zoals weer allemaal (kunnen) weten is WhatsApp als behalve veilig…
De deal /overname door Facebook zal dat zeker niet verbeteren

Over Telegram en de soms lastige dingen kan ik maar een ding zeggen : neem contact op, geef feedback zodat ze Telegram kunnen verbeteren

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren