Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2014
  • 12:09

Ik wil af en toe dat mijn contacten bij Whatsapp niet kunnen lezen, wanneer ik online enof offline zit. Dat als ik werk of druk bezigs mee ben.
Een vraag…
Bestaat er zo'n optie/app uit te zetten dat je ‘laatst gezien’ weergeven wordt of niet?

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 23 januari 2014
  • 13:34

Zo'n app zal er vast wel zijn denk ik. Maar veel beter lijkt het me om te beseffen dat je niet direct op elk berichtje of belletje hoeft te reageren als je daar geen zin in of tijd voor hebt. Het feit dat je 24/7 bereikbaar kunt zijn betekent niet dat het ook moet. Zo is het voor mij bijv. onbegrijpelijk te zien hoe mensen soms bij de kassa staan en dan aan het typen of praten zijn, ik vind dat stuitend onbeleefd naar de kassabediende toe.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2014
  • 13:45

Rainai
Ik wil af en toe dat mijn contacten bij Whatsapp niet kunnen lezen, wanneer ik online enof offline zit. Dat als ik werk of druk bezigs mee ben.
Een vraag…
Bestaat er zo'n optie/app uit te zetten dat je ‘laatst gezien’ weergeven wordt of niet?
Je kan je status veranderen door naar instellingen te gaan van Whatsapp
Wil je dat heel Whatsapp tijdelijk stopt ga dan naar instellingen van je toestel en dan naar Applicatiebeheer scrol dan naar Whatsapp toe klik er op en dan krijg je de optie gedwongen stoppen als je daar op klikt is die uitgeschakeld ten zij je weer opnieuw opstart met de app of met je toestel

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2014
  • 19:28

Het gaat er niet om of ik wel of niet wil reageren, maar het gaat er meer om dat je wilt dat iedereen aan jouw whatsapp-status (tijdstip, wanneer je voor laatste keer online zat) niet kunnen lezen of je online zit. Jouw status (tijdstip) wordt onzichtbaar ingesteld.

Om mijn status-tijdstip onzichtbaar te instellen, hielp mijn vriend (met zijn Iphone) mij (met mijn Android) hoe ik volgens hem de instellingen van mijn whatsapp kan instellen.
Bleek dat wij tweetjes niet dezelfde instellingen van onze whatsapp hebben.

Waarschijnlijk omdat de instellingen van zijn Whatsapp met Iphone iets anders aangepast is dan die van mij met Android.
Of heb ik het mis? :S

Bewerkt (23 januari 2014 19:29)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 24 januari 2014
  • 12:24

Rainai
Het gaat er niet om of ik wel of niet wil reageren, maar het gaat er meer om dat je wilt dat iedereen aan jouw whatsapp-status (tijdstip, wanneer je voor laatste keer online zat) niet kunnen lezen of je online zit. Jouw status (tijdstip) wordt onzichtbaar ingesteld.

Om mijn status-tijdstip onzichtbaar te instellen, hielp mijn vriend (met zijn Iphone) mij (met mijn Android) hoe ik volgens hem de instellingen van mijn whatsapp kan instellen.
Bleek dat wij tweetjes niet dezelfde instellingen van onze whatsapp hebben.

Waarschijnlijk omdat de instellingen van zijn Whatsapp met Iphone iets anders aangepast is dan die van mij met Android.
Of heb ik het mis? :S

Voor zover ik weet zit die optie niet in de androidversie, of dat in de iphone versie zit weet ik niet. Maar er zijn apps voor…

https://play.google.com/store/search?q=whatsapp%20status&c=apps&hl=en

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

johanroelfs

johanroelfs

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2014
  • 13:35

http://androidworld.nl/nieuws/whatsapp-net-als-whatsapp-maar-dan-veel-uitgebreider/

LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren