Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

crobo

crobo

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 16:41

Hey guys,

Ik zoek een software of trick of wat dan ook, om alleen de icoontjes te verwisselen met andere. Vaak zijn de icoontjes van gedownloade apps te lelijk, te groot, te klein of niet scherp etc. etc.

Dus ik vroeg me af of er een manier bestaat om andere icoontjes op je mobiel te zetten, voor zowel apps van google android als gedownloade apps.

Ik heb een beetje zitten zoeken maar kom er niet echt uit, weet wel dat er apps bestaan zoals aHome, OpenHome en PandaHome of iets dergelijks, maar is er niet iets dat alleen de icoonjtes aanpast, in plaats van hele themes en dergelijke.

by the way vaak kosten die apps ook enkele euros en de themes zelf kosten ook wat.

voorbeeld:

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
crobo

crobo

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 21:16

Update:

Heb vandaag vele uren besteed aan het zoeken van de juiste app, kwam vanmiddag achter de BetterCut app, maar deze blijkt niet zo super te werken, is traag, en heeft wat bugs.

Dus heb ik de eigenaar van het plaatje hierboven op het internet gevonden en een pm gestuurd, en deze zei dat die ShorterCut gebruikt.

Ik dus op de market zoeken naar ShorterCut en inderdaad gevonden, maar deze kost 1.25 euro. Nu heb ik dus een probleem want ik heb namelijk geen creditcard, wel iDeal en PayPal. kan iemand mij aub helpen naar een oplossing?

Davidmulder

Davidmulder

• Lid sinds 20 oktober 2009
  • Berichten 115
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2010
  • 12:57

Inderdaad met Bettercut vind niet eens alle icoontjes dus ben ook wel benieuwd naar dit verhaal, of nog beter een oplossing.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren