Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

digifreezer

digifreezer

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 16:35

ik ben helemaal nieuw in dit gebeuren.
en ik ben benieuwt of er apps zijn in navigatie zonder dat je verbinding hebt met internet.
dus net als op een pda allleen verbinding met GPS.

wie kan mij helpen??????

grt DiGifreezer.

Bewerkt (22 april 2013 12:29)

galaxy ace 2

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 17:00

Er zijn er verschillende, zoek je een gratis of een betaalde (weet niet of er goede gratis verkrijgbaar zijn)?

digifreezer

digifreezer

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 17:52

jacobras;28344
Er zijn er verschillende, zoek je een gratis of een betaalde (weet niet of er goede gratis verkrijgbaar zijn)?

als echte nederlander zoek ik ze gratis.:p
maar als het nodig is wil ik er ook wel voor betalen.
zolang ik maar geen internetverbinging nodig heb ,want dan wordt het echt duur.:eek:

galaxy ace 2

Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 19:27

Navigon werkt zo ver ik weet zonder dataverbinding, maar is niet gratis. Meen dat die voor Android op €79 kwam. Kan hem wel aanraden. Er is trouwens een 30 dagen versie van, dus kan je het mooi uitproberen. Kijk maar op de market.

NAVIGON MobileNavigator

Bewerkt (22 april 2013 12:22)

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

digifreezer

digifreezer

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 19:52

Edwin;28362
Navigon werkt zo ver ik weet zonder dataverbinding, maar is niet gratis. Meen dat die voor Android op €79 kwam. Kan hem wel aanraden. Er is trouwens een 30 dagen versie van, dus kan je het mooi uitproberen. Kijk maar op de market.

NAVIGON MobileNavigator

oké thanks

galaxy ace 2

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 22 juli 2010
  • 20:16

Andere (betaalde) opties die wellicht goedkoper zijn (zeker als je niet heel Europa nodig hebt):
Sygic mobile maps (alleen heel Europa kost 70 euro)
nDrive (heel west-Europa: 60 euro, alleen Benelux 40 euro)
CoPilot (West-Europa: 65 euro, Benelux 30 euro)

Ik heb CoPilot geprobeerd en uiteindelijk eerst Sygic en later Navigon gekocht. Mijn ervaringen:

CoPilot was niet bepaald stabiel op mijn hero en erg traag. Kaarten sterk verouderd (is misschien inmiddels wel verholpen). Vreemde aanwijzingen.

Sygic werkt wel, als je hem voldoende geheugen geeft doet'ie het redelijk. Laat je Android het geheugen beheren en start Sygic, dan is'ie erg traag. Berekenen van nieuwe routes is eveneens traag en de interface van sygic is niet volgens de regelen der Android kunst. Ik zoek me iedere keer weer rot naar hoe de app af te sluiten bijvoorbeeld. Kaartenmateriaal is goed. Aanwijzingen zijn vaak wat laat en soms erg irritant. Adressen zoeken is een ramp met Sygic, zit er vaak totaal naast.

Mijn favoriet is Navigon. Erg basic, maar werkt. Relatief snel. Kaartenmateriaal is niet het nieuwste van het nieuwste maar redelijk. Het rekenen naar bestemmingen is veruit het snelste van deze drie. Adressen van google mail herkent'ie maar van simkaart bijvoorbeeld niet.

Als ik de vergelijking maak met google nav, dan is er op google nogal het een en ander aan te merken. Uitspreken van instructies door google is waardeloos. Berekening van nieuwe routes is snel, maar ik heb al een paar maal hele vreemde routes gezien die wijzen op grote hiaten in het kaartenmateriaal. Zo stuurde het ding mij op een eenvoudige route van Amersfoort naar Apeldoorn bij Barneveld van de snelweg af, weer terug de A1 op in westelijke richting om bij Hoevelaken weer om te draaien richting oosten. Niet reproduceerbaar overigens. Aanwijzingen van google zijn vaak slecht getimed, vooral als de route complex is.

Disclaimer: ik heb in het verleden aan het ontwerp en de implementatie van autonavigatiesystemen gewerkt dus wellicht vertroebelt dat mijn indruk van deze software een beetje.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 21:49

Uit ervaring kan ik meedelen dat co-pilot sterk verbeterd is qua kaarten en stabiliteit sinds de laatste update…. alleen de nederlandse vertaling werkt soms erg op de lachspieren en ook hebben we alleen Saska nog maar als navigeer stem.

aawsum

aawsum

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2010
  • 23:28

digifreezer;28351
zolang ik maar geen internetverbinging nodig heb ,want dan wordt het echt duur.:eek:

In mijn beleving is Google nav de enige die en gratis en redelijk goed is. En voor wat betreft internet gebruik, dat is echt minimaal zolang je de streetview en alle andere gangers uit hebt staan. Ik ben er, zeker qua actualiteit vqn de kaarten zeer tevreden over.

Sent from my HTC Desire

digifreezer

digifreezer

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2010
  • 23:53

oke mannen bedankt voor de tips.
hier kan ik wel wat mee.

galaxy ace 2

renetje6

renetje6

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 15:53

Mod: Verwijderd. Dit forum is er niet om illegale artikelen in te promoten.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren