Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vriend

vriend

• Lid sinds 26 april 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 20:58

Weet er iemand een email app die de mails niet verwijderd van de mob.telefoon zodra je thuis de emails hebt gecontroleerd op de desktop.Ik vind dit zeer hinderlijk,heb namelijk vaak wat mails nodig op een later tijdstip e.d.maar als mijn vrouw thuis de mails heeft geopend dan ben ik ze op mijn telefoon kwijt.

Bewerkt (30 oktober 2013 20:59)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 30 oktober 2013
  • 21:04

Dat ligt niet zozeer aan de mailapp maar aan het type mailbox wat je gebruikt. Een imapbox zal synchroniseren op alle apparaten. Een popbox haalt cq verwijdert de mails van de server op het moment dat je je mail checkt. Vaak kun je dan in bijv outlook wel instellen dat een kopie van het bericht op de server moet blijven staan maar imap is veel handiger.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 oktober 2013
  • 21:06

dat ligt niet aan de app, maar aan het emailprotocol.

waarschijnlijk gebruik je het verouderde pop3 protocol, en die heeft als eigenschap dat alle mails verwijderd worden van de server zodra deze zijn binnengehaald. Helaas gebruiken de meeste internetaanbieders nog steeds het pop3 protocol. Gebruik een andere email zoals imap of http (zoals hotmail en gmail), dan blijven deze altijd op de server op in de “cloud”.

edit: jwhoutepen was me weer eens voor

Bewerkt (30 oktober 2013 21:07)
vriend

vriend

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 22:53

dus dat betekend dat ik met outlook van windows7 het niet voor elkaar krijg,en moet overstappen naar een andere mail applicatie. Het probleem alleen is dat ik gebonden ben aan mijn emailadres van upc omdat dit een zakelijk account is en er dus geen gmail van kan maken.evt andere sugesties?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 31 oktober 2013
  • 07:16

Outlook kan er niets aan doen. Bij je accountinstellingen in outlook zou he ervoor kunnen kiezen om een kopie van het bericht op de server achter te laten zodat dit bericht ook op de telefoon zichtbaar zal zijn.

vriend

vriend

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 1 november 2013
  • 08:38

Inderdaad, dat is de oplossing.Even een vinkje bij op de server bewaren en op je telefoon blijven ze ook staan.Iedereen bedankt voor het meedenken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren