Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

M@rtijn

M@rtijn

• Lid sinds 20 augustus 2013
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 18:19

Ik heb Android 4.1.2. met de Gmail app. Sinds kort zijn er in gmail folders aangemaakt “reklame, sociaal en updates”.
Als ik een email ontvang die niet in de primaire map komt maar naar een van bovengenoemde map gaat, krijg ik geen melding.

Is dit bekend bij iemand?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 3 september 2013
  • 19:02

Geen algemene vraag over het OS, maar een app. Verplaatst naar Android Applicaties.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 08:57

Ik weet niet of het bij mij ook zo is ik heb synchronisatie altijd uit staan, maar ik vond de update ook zwaar irritant ook gmail op de pc met die subcategorieën.
Ik wil een postvak in en een ongewenste post wat ik niet wil aan reclame komt of in ongewenst of ik schrijf me wel uit, ik wil geen Postvak in die in allerlei sub subcategorieën is ingedeeld.

Ik heb het ook gelijk uitgezet irriteerde me er al aan toen ik het al gelijk zag volgens mij kan je het in de gmail app ook uit zetten.

DutchDisturbed

DutchDisturbed

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 114
  • Reputatie 0
  • 5 september 2013
  • 10:25

Yes dit is uit te zetten. De indeling dan.

Opzich logisch dat je geen melding krijgt maar het zou wel handig zijn wanneer je zelf kan bepalen voor welke categorieen het wel gebeurt.. Normaal gesproken wordt je liever niet gestoord door een facebook of reclame email.

Nexus 4, Android 4.2.2

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 5 september 2013
  • 13:07

Simpelste manier: open gmail op je pc, tik op het raderwieltje rechtsboven, kies postvak in configureren, en laat alleen primair aangevinkt.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

M@rtijn

M@rtijn

• Lid sinds 20 augustus 2013
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2013
  • 19:08

Bedankt voor de reacties, ik heb alle tabbladen verwijderd omdat ik wel graag een melding wil horen.
Raar dat dit alleen voor primair geldt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren