Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

joepjoep

joepjoep

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 12:20

De cursussen op ntr.thuisacademie.nl zijn te volgen op Tablets, Ipads en PC.
Echter, ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om de begeleidende video clips af te spelen.
Op mijn Galaxy krijg ik een foutmelding dat de video ongeschikt is om af te spelen; op mijn Nexus7 geen foutmelding, maar doet gewoon niets.

Weet iemand wat dat kan zijn?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 augustus 2013
  • 12:43

Verplaatst naar Android Applicaties

Probeer eens een alternatieve video player app te gebruiken. Ik heb goede ervaringen met MX Player

joepjoep

joepjoep

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 20:28

nanders
Verplaatst naar Android Applicaties

Probeer eens een alternatieve video player app te gebruiken. Ik heb goede ervaringen met MX Player

Bedankt voor de reactie, maar MX player verandert er niets aan.
Ik weet ook niet hoe je een andere player als plugin in de internet browser zou kunnen installeren. De browser in mijn Nexus 7 is Google Chrome en die kan niet overweg met Flash video's. De meeste tablets en ipads zouden hier geen problemen mee hebben volgens NTR.
Heb ze inmiddels om hulp gevraagd en ben benieuwd.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 augustus 2013
  • 20:57

oh het is flash? probeer dan even de flash player te downloaden. Deze is niet meer beschikbaar in de Play Store omdat flash niet meer ondersteund wordt. Hij is echter wel te vinden op http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html

scroll even naar beneden voor Android 4.0 devices. Deze doen het niet alleen op 4.0, maar ook op 4.1 en 4.2. De flash player doet het inderdaad niet met chrome, maar meestal wel met een stock browser.

edit: als het om flash gaat kan ik me niet voorstellen dat een iPad deze wel kan afspelen, want Apple heeft nog nooit flash ondersteund op hun iPhones en iPads

Bewerkt (8 augustus 2013 20:59)
joepjoep

joepjoep

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2013
  • 11:09

nanders
oh het is flash? probeer dan even de flash player te downloaden. Deze is niet meer beschikbaar in de Play Store omdat flash niet meer ondersteund wordt. Hij is echter wel te vinden op http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html

scroll even naar beneden voor Android 4.0 devices. Deze doen het niet alleen op 4.0, maar ook op 4.1 en 4.2. De flash player doet het inderdaad niet met chrome, maar meestal wel met een stock browser.

edit: als het om flash gaat kan ik me niet voorstellen dat een iPad deze wel kan afspelen, want Apple heeft nog nooit flash ondersteund op hun iPhones en iPads

Bedankt,
Nu weet ik precies waar het aan ligt.

Ik heb NTR een mailtje gestuurd dat flash echt niet op iedere gewone tablet en iPad af te spelen is zoals zij suggereren. Of ik ooit antwoord krijg weet ik niet, want ze zullen er best wel mee in hun maag zitten.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren