Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

kwalletje

kwalletje

• Lid sinds 03 januari 2013
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 10:51

Hallo Allen,

Ik ben afgelopen vrijdag van de Galaxy S3 Mini NFC editie over gegaan naar de Galaxy S3 i9300. Nu merk ik ondanks er een vrij grote batterij in zit hij vrij snel leeg is. De Mini had daarin tegen een kleinere batterij maar het accuverbruik was stukken beter.

Nu zijn er in de Play Store allerlei battery savers te krijgen. Mijn vraag is dus: Werkt dit echt?
Het geeft mij namelijk een dubbel gevoel zo'n app. In mijn ogen moet de app toch vrij regelmatig dingen controleren om te willen verbeteren, en dit lijkt mij dan weer extra accu te kosten in mijn ogen.

Ik hoop dus mensen te vinden die een battery saver gebruiken en hun ervaringen goed uit kunnen legen!

Groet,
Marco

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 30 juli 2013
  • 11:29

Allereerst heeft de s3 een sterkere cpu en groter scherm.
wat je bespaart bij die apps is verwaarloosbaar.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 30 juli 2013
  • 11:35

Wat een hoop van die apps doen is de achtergrond verbinding met internet verbreken.
Vervolgens krijg je geen melding van mail en whatsapp e.d. Daarmee ont-smart je je toestel dus eigenlijk.
Is het een nieuwe toestel of heb je hem van iemand over genomen?
Nieuwe toestellen(eigenlijk bedoel ik daarmee de accu) moeten altijd twee weken inlopen voordat de capaciteit maximaal is.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

kwalletje

kwalletje

• Lid sinds 03 januari 2013
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 12:58

Het toestel is splinternieuw. Sinds vrijdag middag in gebruik. Laat hem steeds zover mogelijk leeglopen voordat ik hem pas weer vol laad..

En idd 3G wil ik niet uit hebben, wil immers wel mijn meldingen binnen krijgen! Dan is mijn gevoel dus bevestigd bij deze over battery savers. Erg bedankt! Want ik kreeg een dubbel gevoel mede door de positieve recensies.

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 13:08

kwalletje
Het toestel is splinternieuw. Sinds vrijdag middag in gebruik. Laat hem steeds zover mogelijk leeglopen voordat ik hem pas weer vol laad..

En idd 3G wil ik niet uit hebben, wil immers wel mijn meldingen binnen krijgen! Dan is mijn gevoel dus bevestigd bij deze over battery savers. Erg bedankt! Want ik kreeg een dubbel gevoel mede door de positieve recensies.
Ook voor jou kan het nut hebben, bij veel van die battery savers kun je ook time windows instellen waarin 3G verbinding wordt uitgeschakeld.
Zelf gebruik ik Juice Defender, waar ik heel erg over te spreken ben. Maar dat ligt ook maar net aan je behoeften.
Ik heb het zo ingesteld dat er elk kwartier connectie gemaakt wordt en dus de data binnenkrijg. Het is dus niet zo dat het helemaal wordt uitgeschakeld.
Persoonlijk hoef ik niet constant alles binnen te krijgen, aangezien ik toch vaak met andere dingen bezig ben.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren