Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lucas21

Lucas21

• Lid sinds 15 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 16:11

Hallo,

Toen ik gebruik wilde maken van mn navigatie app van android was ie opeens verdwenen tussen mn applicaties. Ook bij applicatiebeheer staat ie er niet meer bij en tevens is ie niet vindbaar in de play store. Iemand enig idee hoe ik de navigatie van Android terug kan krijgen? Bij voorbaat dank!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 15 juli 2013
  • 16:13

Navigatie is een onderdeel van Google Maps.
Staat die er nog wel op?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Lucas21

Lucas21

• Lid sinds 15 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 16:29

Sander_M
Navigatie is een onderdeel van Google Maps.
Staat die er nog wel op?

Ja die staat er nog wel op, maar het lukte me niet via maps naar navigatie te komen..

Edit: nu wel gelukt via maps te navigeren, echter is dr navigatie app zelf nog steeds foetsie

Bewerkt (15 juli 2013 16:36)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 15 juli 2013
  • 17:02

Misschien kun je die terug krijgen door google maps te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren. Hij staat bij mij nog wel apart in de ‘app drawer’

Yvy01965

Yvy01965

• Lid sinds 15 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 22:33

Lucas21
Hallo,

Toen ik gebruik wilde maken van mn navigatie app van android was ie opeens verdwenen tussen mn applicaties. Ook bij applicatiebeheer staat ie er niet meer bij en tevens is ie niet vindbaar in de play store. Iemand enig idee hoe ik de navigatie van Android terug kan krijgen? Bij voorbaat dank!
Dit heb ik dus ook en ik heb geen idee hoe ik het terug kan krijgen, is zomaar ineens vorige week van mijn gsm verdwenen, helemaal foetsie

JohnDeVries

JohnDeVries

• Lid sinds 16 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2013
  • 16:10

Als je naar Applicatie Beheer gaat en dan Maps opent en daar vervolgens op “Updates Verwijderen” drukt krijg je de navigatie weer terug. Aangezien het dus komt door de laatste update van Google Maps moet je dus die update niet weer installeren als ie aangeeft dat er een nieuwe update beschikbaar is..

Bewerkt (16 juli 2013 16:11)
Lucas21

Lucas21

• Lid sinds 15 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 09:43

JohnDeVries
Als je naar Applicatie Beheer gaat en dan Maps opent en daar vervolgens op “Updates Verwijderen” drukt krijg je de navigatie weer terug. Aangezien het dus komt door de laatste update van Google Maps moet je dus die update niet weer installeren als ie aangeeft dat er een nieuwe update beschikbaar is..

Bedankt, het is gelukt!

nathalie_pepels

nathalie_pepels

• Lid sinds 17 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 16:15

JohnDeVries

Top! Supertip! Thanx. Hier weer een probleem opgelost!

donnahendriks28

donnahendriks28

• Lid sinds 22 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2013
  • 10:54

JohnDeVries

@JohnDeVries, topantwoord! Bij mij was ie ook verdwenen, maar ik heb hem op deze manier weer teruggekregen, thanks!

twoerden

twoerden

• Lid sinds 22 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2013
  • 11:33

Helaas heeft het bij mij niet gewerkt. Ik had de update verwijderd en inderdaad, de oude app was weer terug. Toen ik deze wilde gebruiken, kreeg ik elke keer foutmeldingen. Ook na opnieuw opstarten geen ander resultaat. Dus de update maar weer geinstalleerd…..helaas. Maar andere tips zijn natuurlijk van harte welkom.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren