Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kaasblok

kaasblok

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 13:17

Beste forumgangers,

Ik heb sinds gisteren geen whatsapp meer omdat ik de app niet meer kan downloaden. Ik moet vanwege een te oude versie de nieuwste update doen maar als ik naar de playstore wordt gestuurd is er geen download button. Maar er staat “Uw apparaat is niet compatibel met deze versie”
Ik snap er niks van, heb al een tijdje Whatsapp op mn mobiel en die ook geupdate. M'n toestel is een HTC Wildfire. Op internet zie ik veel dezelfde klachten, ook met dit toestel. Maar nergens dus oplossingen…

Ik heb tot nu toe alleen de cache verwijderd, accu erin en eruit, en de oude whatsapp verwijderd, maar dus nul resultaat.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen? Het zou toch niet zo zijn dat m'n toestel nu opeens daadwerkelijk niet meer geschikt is?

Mvg,

Hielke

Bewerkt (10 juli 2013 13:19)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6264
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 10 juli 2013
  • 13:28

Kun je hem wel downloaden en installeren via hun website?

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 10 juli 2013
  • 13:38

En anders zoeken naar WhatsApp plus. Via Google zoeken en de XDA forum link pakken. Dat als WhatsApp via de website van WhatsApp zelf niet werkt

kaasblok

kaasblok

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 13:49

Heel erg bedankt voor het snelle antwoord! Via de website lukte dus eerst ook niet, maar nu na wat veranderingen weer geprobeerd. En het is nu dus wel gelukt…., Bedankt!

Jessi

Jessi

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 14:44

kaasblok
Heel erg bedankt voor het snelle antwoord! Via de website lukte dus eerst ook niet, maar nu na wat veranderingen weer geprobeerd. En het is nu dus wel gelukt…., Bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem (ook HTC wildfire), maar hoe heb jij t via de website gedownload en welke aanpassingen heb je doorgevoerd? Ik heb dit namelijk geprobeerd via de website, maar zodra ik op downloaden klik springt hij automatisch naar google play store en daar staat dan weer de melding: “uw apparaat is niet compatibel met deze versie”…
Alvast bedankt!

Mvg

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 10 juli 2013
  • 15:09

deze link moet je hebben http://www.whatsapp.com/android/

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

niels26

niels26

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 15:20

Jessi
kaasblok

Ik heb hetzelfde probleem (ook HTC wildfire), maar hoe heb jij t via de website gedownload en welke aanpassingen heb je doorgevoerd? Ik heb dit namelijk geprobeerd via de website, maar zodra ik op downloaden klik springt hij automatisch naar google play store en daar staat dan weer de melding: “uw apparaat is niet compatibel met deze versie”…
Alvast bedankt!

Mvg

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan opeens geen gebruik meer maken van whats app en kan het niet downloaden. Ik krijg exact dezelfde melding. Wie kan mij helpen?

Wat doe je met de foutmelding rondom apk. bestanden?

Berichten samengevoegd, als je iets aan het bericht wilt toevoegen kan dat door op “Bewerken” te klikken

Bijlage:

attachmentfoutmelding.docx (221,3 KB)

Bewerkt (10 juli 2013 15:22)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 10 juli 2013
  • 15:24

Een apk open je op je telefoon en niet op de pc. Ga dus via je telefoon naar genoemde link en downloaden maar.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

niels26

niels26

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 15:28

Thnx! Ik ben aan het proberen. Wel fijn dat er mensen zijn die zo snel anderen helpen! Goed bezig!

Nog even een bericht aan bovenstaande personen is, schendt whats app plus niet heel de privacy?

Nogmaals:

Berichten samengevoegd, als je iets aan het bericht wilt toevoegen kan dat door op “Bewerken” te klikken

Bewerkt (10 juli 2013 15:33)
Jessi

Jessi

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 15:54

Heel erg bedankt voor de reacties!

Het is gelukt, hij doet het weer

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren