Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kwalletje

kwalletje

• Lid sinds 03 januari 2013
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 11:08

Een vriendin van mij heeft een Samsung Galaxy S3 Garnet Red, met een T-Mobile Abbonement waarin onbeperkt internet verwerkt zit. Tot 1000MB heeft ze volledige snelheid, daarna kakt hij flink in.

Nu is het het zo dat ze op de één of andere manier vrij veel mb's gebruikt. op 1/2 van de maand heeft ze namelijk al de 1000MB verbruikt..

Ze doet het volgende:

1. Facebookt overdag
    Zit op Facebook Messenger
    WhatsAppt zo nu en dan
    E-mailt met haar outlook app & Gmail app

Nu weet ik dat er goede apps zijn die ervoor zorgen dat ze de app killen zodra jij je toestel scherm lockt, en daarnaast je 3G uitzet zodra je scherm uit is. Echter kan ik hem nergens terug vinden.

Iemand enige idee voor een goede App hiervoor?

Alvast bedankt!

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2013
  • 12:14

Ik gebruik ES Task Manager, gratis uit de play store. Zit een taak beheerder in en een optie om de batterij zuiniger te laten werken.

kwalletje

kwalletje

• Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 13:08

Thnx, echter is dit het niet helemaal wat ik zoek. Gaat wel in de juiste richting!

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 14 juni 2013
  • 13:08

bij de s3 kun je toch bij instellingen zien wat veel verbruikt?
facebook en facebook messenger hebben beide de messenger functie dus kan je er 1 wegstrepen?
via gmail of outlook kun je je email forwarden naar je andere mailadres dus kan je er ook 1 wegstrepen?

whatsapp verbruikt bijna niks, tenzij je hele tijd filmpjes gaat downloaden.

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2013
  • 13:35

1000mb voor alleen een beetje Whatsappen, mailen en Facebook is wel heel veel. Blijft er niets op de achtergrond lopen?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 juni 2013
  • 13:44

Inderdaad bij instellingen > gegevens gebruik kun je naar beneden scrollen en dan zie je welke apps veel data gebruiken.
Als je daar de schuldige niet vind kun je nog My Data Manager uit de Play Store halen, daarmee moet het zeker lukken.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

kwalletje

kwalletje

• Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 14:08

Outlook & Gmail gebruiken idd vrij weinig, WhatsApp ook. Op de één of andere manier gebruikt haar Facebook vrijveel, terwijl ze niet de gehele tijd open staat.. Ze heeft immers een eigen Gall&Gall te runnen.. Ik had dit al bekekenen in het verbruiks gebeuren van Android.

Nu weet ik dat er app killers zijn die 3G verbinding automatisch verbreekt zodra je scherm uitstaat en dan ook achtergrond apps sluiten. Ik hoop met deze app Facebook te kunnen beperken voor haar namelijk.

Op mijn S3 Mini verbruik ik zelf minimaal mijn mb's, en heb haar uitgelegd in der tijd hoe ik met mijn toestel omging, en alsnog jaagt de 1000mb er in 14 dagen door. Vandaar dat ik een juiste app zoek die dingen afsluit.. Tis puur een poging tot zeg maar.

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 juni 2013
  • 14:22

Ze kan ook de automatisch synchronisatie uitzetten en zelf op verversen drukken. Dan loopt hij niet steeds op de achtergrond te horren.
Zit onder instelligen van de app zelf dacht ik maar kan het niet controleren omdat ik dat gedrocht van een app/reclame zuil van mijn telefoon verwijderd heb.

Bewerkt (14 juni 2013 14:23)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

kwalletje

kwalletje

• Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 14:27

Sync staat uit. heb alles al uitgezet in de instellingen van de app en van synchronisatie in instellingen van Android zelf.

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 juni 2013
  • 18:40

Tja eens even een poosje zonder facebook app dan? Via de mobiele browser kan ook.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren