Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Doctor_Evil

Doctor_Evil

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2010
  • 19:45

Hallo allemaal.

Ik zit er over te denken om een HTC Legend aan te schaffen, maar wat voor mij een absolute must is is dat ik er nos mobiel op kan instaleren zodat ik straks als de tour de france begint deze ook bij tijd en wijle via de Legend kan volgen.
Maar is dit mogelijk op dit toestel?
Is er iemand die mij hier antwoord op kan geven.

Vriendelijke Groet

Doctor Evil

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
joentjebe

joentjebe

• Lid sinds 13 januari 2010
  • Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2010
  • 20:01

Nouja, de nos uitzendinggemist app werkt wel lijkt me, dus als de tour de france daar op komt kun je het gewoon kijken. Live streamen gaat niet (net als nu bij het wk) maar ik denk dat ze dat bij de tour zowieso niet doen?

Doctor_Evil

Doctor_Evil

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2010
  • 20:25

Hee Joentjebe.
Vorige jaar en dat jaar er voor had ik een hTC 3300 en als ik dan de nos mobiel aplicatie aanklikte stond er een wielrenner icoontje en als ik dan daar op klikte kon ik gewoon streaming tour de france kijken via die pda natuurlijk wel enigsinds vertraagt tis en blijft internet streaming maar kon het wel volgen.
Maar weet je zeker dat dit werkt op de legend is maar mij een heel belangerijk punt om dit toestel aan te schaffen.

Groeten

Doctor Evil

Harro

Harro

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 18:50

Het lijkt me dat hier hetzelfde gedaan wordt als bij het WK nu gebeurt, je kan hierbij niet streamen op je mobiel. Dit heeft de NOS expres gedaan om het netwerk niet te overbelasten. Heb eigenlijk geen idee of de Tour net zoveel wordt bekeken, als dit veel minder wordt bekeken dan kiezen ze er misschien wel voor om het ook naar mobiele telefoons te streamen. :p

Menno_B.

Menno_B.

• Lid sinds 21 augustus 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2010
  • 20:12

Harro;25165
Dit heeft de NOS expres gedaan om het netwerk niet te overbelasten.

Heeft niets met overbelasting te maken, maar met uitzendrechten. De Fifa heeft de rechten voor mobiele diensten apart te koop aangeboden en de NOS heeft deze niet gekocht. De NOS mag dus niets doorsturen.

Vorig jaar kon ik de Tour gewoon volgen met de NOS mobiel applicatie. Maar dat was op WinMO…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren