Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

DannyM

DannyM

  • Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • #1
  • 7 juni 2010
  • 19:27

Hallo iedereen,
zoals jullie misschien in de comments hebben kunnen lezen van de betreffende app, heb ik problemen met mijn Rabo Bankieren app als ik me wil inloggen terwijl ik verbinding heb met mobiel netwerk. Ik krijg dan de melding “er zijn technische problemen”. Zodra ik omswitch naar wifi kom ik er meteen in.
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Ik heb al van andere gebruikers gelezen dat ze er gewoon in komen, ook op mobiel netwerk. Ben ik ergens een instelling vergeten ofzo?
Ik heb HTC Hero met unrooted 1.5, heb nog nagekeken of ik bij rabo mobiel ben aangemeld, en dat was zo.
Alvast ebdankt voor jullie hulp.
Groetjes!
Danny

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Marvin

Marvin

  • Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • #2
  • 7 juni 2010
  • 20:15

Welke provider gebruik je?

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
DannyM

DannyM

  • Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • #3
  • 7 juni 2010
  • 20:19

Ik heb een Hi Student abonnement.
Ik wou dit inderdaad in mijn originele post ook nog zetten, maar was het vergeten

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
R_Linnenbank

R_Linnenbank

  • Lid sinds 27 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 juni 2010
  • 00:32

Ik weet waar het aan ligt! Ik heb zelf ook Hi en zat met hetzelfde probleem.
Ik heb gebeld naar de Rabobank en die vertelde mij dat het een bekend probleem is bij gebruikers van het netwerk van KPN. De applicatie werkt alleen op wifi en niet via umts. Ze kon me niet vertellen of daar nog iets aan ging gebeuren.
Maar voorlopig kun je dus alleen bankieren via wifi.

Gr

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
DannyM

DannyM

  • Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • #5
  • 27 juni 2010
  • 21:46

Ik heb dit even gekopieerd uit de comments van het berichtje over de rabobank app op de site, gepost door rabobank zelf. Toen ik dit uitvoerde, werkte het ook op 3G. Hoop dat het bij jou ook zal werken!

Gebruikt u de Android app via KPN en werkt deze wel via wifi en niet via UMTS?
1. Meld u aan voor Rabo Mobielbankieren via Rabo Internetbankieren (zie Rabobank - Hoe kan ik mij aanmelden voor Rabo Mobielbankieren?)
2. Ga via de browser op uw mobiele telefoon naar m.rabobank.nl en kies voor ‘Bankieren’
3. Geef akkoord op de vraag van KPN of zij uw 06-nummer mogen doorgeven.
4. Log nu in met uw rekeningnummer en toegangscode.
5. Vanaf nu kunt u ook mobielbankieren via uw app.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
vanstra

vanstra

  • Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #6
  • 27 juni 2010
  • 22:28

Ik heb hier totaal geen last van.
Het KPN mobiele netwerk met de Rabo app werkt als een trein.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
DannyM

DannyM

  • Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • #7
  • 27 juni 2010
  • 22:30

waarschijnlijk heb jij dan al een keer meteen in het begin die instellingen geaccepeerd op de mobiele rabobank website op je telefoon? Ik had dit nog niet gedaan, maar daarna werkte het ook als een trein. Je moet alleen maar net even weten dat je dat stapje moet uitvoeren.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Kokkie

Kokkie

  • Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • #8
  • 28 juni 2010
  • 18:58

Krijg sinds kort ook de bekende melding. Heb hem daarvoor werkend gehad via (Telfort) gprs/umts (op de Milestone en Desire). Heb de ‘oplossingen’ die hier ook geplaatst staan geprobeerd maar tot nu toe geen succes op mijn Nexus One :cry:

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
vanstra

vanstra

  • Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #9
  • 29 juni 2010
  • 00:28

Sinds vandaag is er een update van de Rabo app.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
vanstra

vanstra

  • Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #10
  • 29 juni 2010
  • 00:29

DannyM;25524
waarschijnlijk heb jij dan al een keer meteen in het begin die instellingen geaccepeerd op de mobiele rabobank website op je telefoon? Ik had dit nog niet gedaan, maar daarna werkte het ook als een trein. Je moet alleen maar net even weten dat je dat stapje moet uitvoeren.

Je moet wel van te voren je 06 nummer laten registeren bij de Rabobank site anders werkt het inderdaad niet.

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren