Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rondeblok

rondeblok

• Lid sinds 23 juni 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 21:52

Heren, heb een probleem met Navfree, is een navigatie app die al een half jaar perfect werkt op mijn standaard S3.Heb van de week een update gekregen en nu kan ik geen straat naam meer in voeren.Als ik de straat naam in type gaat navfree zoeken en sluit gelijk af.Zijn hier meerdere navfree gebruikers die hier last van hebben en zijn er ook die het op gelost hebben???Heb al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar heeft niet geholpen ook het verwijderen van de batterij was niet de oplossing. jammer was een erg goede navigatie!!!

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)
inMind

inMind

• Lid sinds 29 september 2012
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 22:03

rondeblok;393333
Heren, heb een probleem met Navfree, is een navigatie app die al een half jaar perfect werkt op mijn standaard S3.Heb van de week een update gekregen en nu kan ik geen straat naam meer in voeren.Als ik de straat naam in type gaat navfree zoeken en sluit gelijk af.Zijn hier meerdere navfree gebruikers die hier last van hebben en zijn er ook die het op gelost hebben???Heb al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar heeft niet geholpen ook het verwijderen van de batterij was niet de oplossing. jammer was een erg goede navigatie!!!

Ik gok dat dit waarschijnlijk door de update van de app komt. Soms kan dit gebeuren en er is geen andere keuze dan een dagje of twee te wachten op hun update.

Samsung Galaxy S2
Cyanogenmod 10.2
CWM recovery
Stock CM kernel

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 maart 2013
  • 22:14

Geen specifiek probleem voor de SIII.
Verplaatst naar correcte forum: Android Applicaties

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

dickenmargo

dickenmargo

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 12:53

Heb sinds de laatste update 19 maart 2013 ook het probleem dat er geen straten meer kunnen worden ingevoerd.
ik ga er vanuit dat de update zal worden verbeterd of is het verstandiger updates pas iut te geven als deze uitvoerig zijn getest?
De waarde van android is een stuk minder als de navigatie niet meer werkt

Bewerkt (21 mei 2013 14:13)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 13:25

dickenmargo;394399
Heb sinds de laatste update 19 maart 2013 ook het probleem dat er geen straten meer kunnen worden ingevoerd.
ik ga er vanuit dat de update zal worden verbeterd of is het verstandiger updates pas iut te geven als deze uitvoerig zijn getest?
De waarde van android is een stuk minder als de navigatie niet meer werkt

De waarde is helemaal niet minder android draait niet alleen om navigatie, je kan ook met gemak navigeren met iphone of windows phone.
Je kan ook met andere navigaties navigeren die van google zelf navigatie werkt ook erg goed.

dickenmargo

dickenmargo

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 14:30

Het gaat niet om andere navigatiesystemen wat m.i belangrijk is is als je iets op de markt brengt of het nu gratis is of niet je er ten alle tijden voor moet zorgen dat het goed is beter niets dan iets wat niet goed is.

cadsite

cadsite

• Lid sinds 31 december 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 11:57

Ik had dit ook op mijn HTC Chacha.
Gisteren was er weer een update van navfree, ik hoopte dat het voorgaande probleem opgelost ging zijn. Nu sluit de app niet meer af tijdens het invoeren van de straat, nu kan de app gewoon niet meer opgestart worden.
Jammer dat zo'n goede app helemaal waardeloos is geworden… :cry:

Bewerkt (2 mei 2013 11:57)
adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 17:45

Op mij samsung Galaxy S2 geen problemen, voor of na, de update van vandaag.

Bewerkt (2 mei 2013 17:45)
Rich116

Rich116

• Lid sinds 04 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 01:01

Straatnamen zoeken werkt weer ! Ga naar Instellingen

Na de update van 1 mei 2013 werkte Navfree niet meer. De app verwijderd en nieuwe versie opnieuw gedownload en geinstalleerd. Kaart van Nederland van ca. 356 MB downloaden kostte bijna 5 uur. Af en toe de download op Pauze gezet en na een poosje weer verder.

Navfree startte goed op en gaf mijn juiste GPS positie weer op de kaart.
Straatnamen en huisnummers invoeren lukte echter niet. Om dit te laten werken ga je naar Geavanceerd- Instellingen- Instellingen Zoekopdracht- Adres zoeken- kies dan voor Wizard(en niet Enkele pagina).
Tijdens het typen verschijnen de juiste straatnamen en vervolgens kun je het ook het huisnummer invoeren. (In sommige gevallen is het ingevoerde huisnummer niet bekend)

Bewerkt (5 juni 2013 23:32)
beersman

beersman

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 21:59

Ik heb mijn HTC Sensation voorzien van een grotere geheugenkaart. Veel programma's heb ik moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren. NAVFree wil echter helemaal niet meer geïnstalleerd worden met de mededeling dat er niet genoeg opslagruimte is.
Is dat door de laatste update of heb iok werkelijk te weinig opslagruimte?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren