Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 12:58

Beste Androidworld,

Ik ben al lange tijd op zoek naar een app als Roamler en Smartspotter voor Android. Maar ik ben niet verder gekomen dan scoopshot deze heeft helaas weinig opdrachten om te voltooien. Weten jullie misschien nog een app in deze richting?

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)
Arjoderoon

Arjoderoon

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2013
  • 14:34

apps als roamler en smartspotter worden juist ios / iphone only gemaakt vanwege de ontwikkelkosten. Voor ios is er 1 standaard en daarbinnen is het dan ‘eenvoudiger’ om een app te maken. binnen android barst je van de afwijkingen/variaties waardoor een goed werkende app kostbaarder is. Daarbij zijn er zoveel mensen met een iphone die dit willen doen waardoor roamler en smartspotter al voldoende ‘leden’ hebben met alleen een iphone app. Er is voor hen dus geen noodzaak om een android app te maken.

Bewerkt (21 mei 2013 14:11)
thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2013
  • 14:42

Arjoderoon;393631
apps als roamler en smartspotter worden juist ios / iphone only gemaakt vanwege de ontwikkelkosten. Voor ios is er 1 standaard en daarbinnen is het dan ‘eenvoudiger’ om een app te maken. binnen android barst je van de afwijkingen/variaties waardoor een goed werkende app kostbaarder is. Daarbij zijn er zoveel mensen met een iphone die dit willen doen waardoor roamler en smartspotter al voldoende ‘leden’ hebben met alleen een iphone app. Er is voor hen dus geen noodzaak om een android app te maken.

Ja dat snap ik. Maar het aandeel android groeit ook heel hard dus ik hoopte dat er misschien al van deze apps waren.

Bewerkt (21 mei 2013 14:11)
wiggert_de_haan

wiggert_de_haan

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 14:27

thvmh
Beste Androidworld,

Ik ben al lange tijd op zoek naar een app als Roamler en Smartspotter voor Android. Maar ik ben niet verder gekomen dan scoopshot deze heeft helaas weinig opdrachten om te voltooien. Weten jullie misschien nog een app in deze richting?

Hi,

Vanaf vandaag zijn we ook op Android. Zie de Play store van Google

Roam on,

Wiggert

Maarten_Stut

Maarten_Stut

• Lid sinds 09 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 18:09

Hoi tmvh,

vanaf vandaag zijn ook wij op Android!! Kijk in de Google Play Store.

Spot on,

Maarten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren