Hallo, heb je hier al een antwoord op gekregen? Ik heb namellijk hetzelfde probleem, een contact naam die alleen zichtbaar is als ik whatsapp aanzet, maar niet in de lijst met gewone contacten is te vinden. Dit contact blijkt ook nog eens iemand te zijn die ik helemaal niet ken, dus wil ik die ook niet in mijn contactenlijst. ik heb ook blokkeren al geprobeerd, maar hij blijft verschijnen in Whatsapp! Groet digi-N
Heb je Whatsapp al eens opnieuw gesynchroniseerd?
Als synchroniseren niet helpt zal die er denk ik gewoon blijven staan, maar is het z'n ramp je ziet hem alleen als je een nieuw contact 1 keer een berichtje wil sturen niet bij recente berichten. Je zit niet elke dag bij dat potloodje om een nieuw contact een bericht te sturen, aangezien je recente berichten gewoon direct te zien zijn.
Ik heb het zelfde probleem kan iemand mij helpen
Klik rechts onderin op de groene chatknop Klik dan rechts bovenin op de drie witte puntjes>vernieuwen
GerKuijn
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo!
Ik heb een contact verwijderd maar ik vind deze nog terug in mijn whatsapp contacten lijst. Hoe kan ik het contact ook in mijn whatsapp contacten lijst verwijderen? Dus dat ik de persoon niet meer zie…
Groetjes