Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

l2emco

l2emco

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 15:16

Hallo AndroidWorld,

Ik heb sinds kort een LG Optimus L5 en mijn moeder heeft uit een jaloerze bui dezelfde telefoon gekocht.
Het probleem is nu als mijn moeder en ik nu een Whatsapp berichtje krijgen en we hebben bijvoorbeeld de telefoon in onze zak of op tafel of wat dan ook liggen dan horen we niks. Zodra wij dan het beeld aan doen krijgen we alle berichten binnen. Hoe kan dat? Ik heb ALLE instellingen van mijn oudere telefoon waar dat niet zo bij was hetzelfde gemaakt en nu werkt het nog niet.
Kan iemand mij hier bij helpen?

mvg, Remco.

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
Eddy.

Eddy.

• Lid sinds 24 november 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 15:27

Misschien word de data of wifi verbinding verbroken als de phone in standby gaat en word deze terug aktief na het "ontwaken" van de phone?

Galaxy Nexus + Vanir ROM + NexusLouder MOD

HenkvanR

HenkvanR

• Lid sinds 23 oktober 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 15:53

in mijn telefoon moest ik in de instellingen aangeven "altijd aan" bij wifi, misschien heb jij ook zo iets.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 februari 2013
  • 16:08

heb je hier alleen last van bij whatsapp? of internet (talk/email) in het algemeen? in het eerste geval zal ik je topic verplaatsen naar een ander forumdeel (android applicaties)

edit:

Verplaatst naar Android Applicaties

Bewerkt (12 oktober 2013 07:42)
l2emco

l2emco

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 16:27

Nee, ik heb dit alleen met Whatsapp. Ik krijg gewoon mijn E-mail etc als ik hem in standby heb.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 1 maart 2013
  • 00:14

Open whatsapp- ga naar het menu- klik op meldingen- druk bij berichten( kan ook bij groeps of massaberichten) op meldingen en selecteer pop up altijd weergeven! [COLOR="silver"][center]---------- Update van bericht ----------[/center][/COLOR] Soms zit er een foutje in whatsapp dat hij wel een geluid maakt maar dat je de melding niet te zien krijgt! Heb je hem vaak op trillen of stil staan?

Bewerkt (21 mei 2013 13:50)

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 07:05

Heb jij bij Instellingen en Accounts en Synchronisatie de achtergrondgegevens aangevinkt??? En ook Auto Sync???

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 09:18

Gebruik je toevallig een app als Juicedefender (of een andere battery saving app)? Het kan namelijk zo zijn dat je verbindingen uitgeschakeld worden, zowel wifi als 3G. Mij lijkt het sterk dat het aan wifi ligt, want zodra wifi uitgeschakeld staat, zou je altijd nog connectie moeten hebben met 3G.

warsha_ramlagan

warsha_ramlagan

• Lid sinds 12 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 18:44

HAllo Remco,

Ik heb het zelfde probleem en weet niet hoe ik dit kan oplossen. Is het jou nog gelukt? Ik zou het fijn vinden als dit probleem ook bij mij wordt opgelost.

Mvg, Angel

l2emco
Hallo AndroidWorld,

Ik heb sinds kort een LG Optimus L5 en mijn moeder heeft uit een jaloerze bui dezelfde telefoon gekocht.
Het probleem is nu als mijn moeder en ik nu een Whatsapp berichtje krijgen en we hebben bijvoorbeeld de telefoon in onze zak of op tafel of wat dan ook liggen dan horen we niks. Zodra wij dan het beeld aan doen krijgen we alle berichten binnen. Hoe kan dat? Ik heb ALLE instellingen van mijn oudere telefoon waar dat niet zo bij was hetzelfde gemaakt en nu werkt het nog niet.
Kan iemand mij hier bij helpen?

mvg, Remco.

zegje

zegje

• Lid sinds 12 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2013
  • 06:52

Ik denk dat het voor deze mensen al lang opgelost is, maar ik liep eergisteren tegen hetzelfde probleem aan, met de lg 4x hd. Voor degene die pas een lg gsm aangeschaft hebben. Wanneer de gsm in standby gaat, gaat ook je wifi in standby. Dus heb je geen verbinding. Het volgende kun je dan doen.

Click each step to see the action. You can also click the picture or use the cursor keys.
Note: Wi-Fi Sleep Policy determines if the phone will remain connected to Wi-Fi while it is asleep
1. From the home screen, tap the Menu key
2. Tap System settings
3. Tap Wi-Fi
4. Tap the Menu key
5. Tap Advanced
6. Tap Keep Wi-Fi on during sleep
7. Tap your desired Wi-Fi sleep policy

Probleem opgelost. Misschien, dat er nog iemand wat aan heeft.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren