Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gigobert

gigobert

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 12:53

op mijn Ace ( 5830 ) heb ik Avast geïnstalleerd; echter nu meldt ie elke keer als ik het progje aanklik om instellen van een PINcode van 4 tot6 cijfers om telefoonnummer te herstellen o.i.d. Verwijderen in bestandbeheer kostte ook nogal wat moeite en na opnieuw installeren dacht ik wel een optie te vinden om die PIN code in te kunnen stellen ( zou bij instellen moeten gebeuren ). Heb het programma van louter ellende maar verwijderd en AVG genomen ( dat gaat goed ) maar probleem blijft me intrigeren. Iemand een idee wat ik had moeten doen om Avast te kunnen gebruiken zonder steeds dat pin scherm te krijgen waarbij het me een raadsel is welk getal ik moet invullen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
inge__

inge__

• Lid sinds 28 augustus 2011
  • Berichten 422
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2013
  • 06:26

ik heb zelf ook avast erop staan via de pc. daar kreeg ik een melding om hem op mijn mobile te downloaden ,omdat ik ook avast op pc heb staan. ik heb dit probleem niet hier,ik heb hem gewoon kunnen downloaden zonder een pincode. hij scant ook gewoon dagelijks zonder problemen. heb je wel avast mobile security erop staan??

Samsung Galaxy S5
Android version: 5.0
root: nee

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6027
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 2 februari 2013
  • 08:30

Verplaatst naar Android Applicaties

gigobert

gigobert

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2013
  • 10:39

Bedankt voor je reactie en ja : ik weet zeker dat ik avast mobile security heb geïnstalleerd. Bovendien heeft dit al een paar weken probleemloos gelopen. Het enige wat is gebeurd bedenk ik, is dat ik nu met mijn Ace tijdelijk net even in Nederland zit en gebruik maak van de franse FREE provider die dus weer een of andere tolling overeenkomst zal hebben met misschien vodaphone of kpn. Probleem is dus wel pas opgetreden na mijn aankomst in Nld 2 dagen geleden. Als ik terug ben in Frankrijk zal ik wel weer avast downloaden en opnieuw proberen. Overigens heb ik op mijn laptop al jarenlang avast en prefereer die boven avg , vandaar mijn pogingen om avast op mijn mobieltje weer aan de praat te krijgen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren