Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jurian

Jurian

• Lid sinds 18 september 2009
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 17:32

Hallo allemaal,

Zat laatst beetje te browsen door de android market en kwam daar de app “LauncherPro Beta” tegen.
Met deze app kun je heel erg smooth switchen tussen je home screens, plus je krijgt een bar onderaan met je contacten, browser, sms en telefoon. Vind deze app juist fijn omdat ik vond dat de application bar met CyanogenMod nogal traag en hakerig was, met deze app zijn die dagen voorbij!
Het mooie is……hij is nog gratis ook!

Heel erg fijne app, deze kon ik jullie niet onthouden!

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 18 mei 2010
  • 20:14

Bedankt voor deze

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
DellaMorte

DellaMorte

• Lid sinds 05 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 21:24

Is het mogelijk om de SMS app onderin de standaard bar te wijzigen naar Handcent SMS?

Ik heb nog niet gevonden hoe ik dat kan doen!

Verder erg relaxt, alleen het principe wat sense heeft: 7 homescreens, basis homescreen in het midden dat is op de nexus dus niet? Nu is de basis homescreen helemaal links (als je voor 1 homescreen gaat) opzich niks mis mee, heeft de iPhone ook maar is wel weer wennen..

Overigens zoek ik ook nog een weer widget, ik heb hem al bij andere gezien: hij is horizontaal met 3 plaatjes die staan voor de 3 aankomende dagen, iemand een idee welke dat is?

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 22:08

Ik vind het ook wel een fraaie launcher. Er kleven alleen nog enkele nadelen aan, vind ik. Zo kom ik als ik via de home knop uit een programma ga, steeds terecht in de overview van alle pagina's van de desktop ipv in mijn standaard screen. Erg lastig. Een ander probleem is dat ik de shortcuts niet zelf kan instellen. Dat zijn twee dingen die ADW launcher beter (veel) doet. Maar die is dan weer niet zó vloeiend. ADW heeft dan weer een erg gemakkelijke manier om apps te verwijderen. Sleep de app naar de prullebak en houd hem daar nog even vast. Briljant bedacht. Een combi van beide launchers zou ideaal zijn.

Groeten…

DellaMorte

DellaMorte

• Lid sinds 05 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 22:17

Ik vind het smooth wisselen tussen apps etc erg fraai, ik zou ook nog wel kunnen wennen aan het startscherm helemaal links (ala iPhone). Maar de karigheid aan widgets en het niet kunnen wijzigen van de standaard dock icons maken mij toch weer terug switchen naar Sense

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 22:24

Favoriete startscherm is toch instelbaar via de settings?

Groeten…

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 22:28

Ik gebruik hem nu al een ruim een week en de snelheid met door het menu scrollen op de desire is gewoon een stukje smoother geworden.
Ik ben er tevreden mee al zitten er nog wel wat bugs in die hij er nog uit moet halen. Maar had al een mailtje gestuurd met een lijstje met de bugs hopelijk doet die er wat mee.

DellaMorte

DellaMorte

• Lid sinds 05 mei 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 23:12

justkuu;21880
Ik gebruik hem nu al een ruim een week en de snelheid met door het menu scrollen op de desire is gewoon een stukje smoother geworden.
Ik ben er tevreden mee al zitten er nog wel wat bugs in die hij er nog uit moet halen. Maar had al een mailtje gestuurd met een lijstje met de bugs hopelijk doet die er wat mee.

Misschien weet jij dan wel een oplossing op 2 dingen:

- Waar kan ik de standaard HTC klok + weer widget vinden?
- Wijzigen van de dock icons (sms wijzigen naar handcent sms)

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
joswin

joswin

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 15:05

Gave app, werkt voor m'n milestone super goed, alles is net wat vloeiender.

Als ik een app (oid) open en dan op “home” druk gaat hij gewoon terug naar het blad waar ik was. De overview komt pas als ik dan nog een keer druk, ideaal.
Het ligt dus ook een beetje aan het toestel hoe dit programma werkt.

Weet niet welke bugs erin zitten, nog niks gevonden.
Alleen duurt het laden van het menu met alle apps de eerste keer lang. Als ik hem afsluit en dan weer open gaat het allemaal snel.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 15:41

Vanaf gisteren is de nieuwe beta versie gelanceerd (LancherPro Beta v0.3.0). Bij deze zijn nu ook de standaard dock icons naar eigen smaak aan te passen. Ook lijkt hij nog wel iets soepeler te lopen.

90

Mijn desktop met deze nieuwe Launcher versie. Ideaal.

Groeten…

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren