Hallo, ik heb mijn gmail (op laptop/pc) ingesteld op conversatieweegave “uit”. Op de pc/laptop werkt dit prima en worden e-mails met hetzelfde onderwerp niet gegroepeerd. Dat wil ik zo maar op mijn galaxy s2 (en mijn asus tablet) worden de berichten wel samengevoegd. Ik kan op mijn telfoon/tablet niet vinden hoe ik dit kan uitschakelen. Weet iemand waar en/of hoe ik dit wel kan doen? Alvast bedankt!
Bewerkt (24 april 2013 15:55)
Hallo, ik heb mijn gmail (op laptop/pc) ingesteld op conversatieweegave "uit". Op de pc/laptop werkt dit prima en worden e-mails met hetzelfde onderwerp niet gegroepeerd. Dat wil ik zo maar op mijn galaxy s2 (en mijn asus tablet) worden de berichten wel samengevoegd. Ik kan op mijn telfoon/tablet niet vinden hoe ik dit kan uitschakelen. Weet iemand waar en/of hoe ik dit wel kan doen? Alvast bedankt!
Aangezien dit gaat over de instellingen van eem email/gmail app, topic verplaatst naar het Android Applicaties forum
Volgens mij zit die optie niet ingebakken in de standaard Gmail app. zie ook deze link.
Bewerkt (16 september 2013 13:28)
[mod]Aangezien dit gaat over de instellingen van eem email/gmail app, topic verplaatst naar het Android Applicaties forum[/mod] Volgens mij zit die optie niet ingebakken in de standaard Gmail app. zie ook [url=http://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail/cJhK4a0sWTQ%5B1-25-false%5D]deze link[/url].
Hallo, ik heb mijn gmail (op laptop/pc) ingesteld op conversatieweegave “uit”. Op de pc/laptop werkt dit prima en worden e-mails met hetzelfde onderwerp niet gegroepeerd. Dat wil ik zo maar op mijn galaxy s2 (en mijn asus tablet) worden de berichten wel samengevoegd. Ik kan op mijn telfoon/tablet niet vinden hoe ik dit kan uitschakelen. Weet iemand waar en/of hoe ik dit wel kan doen? Alvast bedankt!