Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

evelinesense

evelinesense

• Lid sinds 29 oktober 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 10 november 2012
  • 00:23

Hoi allemaal,

ik heb een HTC Sensation, contract loopt juli volgend jaar af.
Vanavond kreeg ik de melding ‘whatsapp is gestopt’ op mijn telefoon, waaronder ‘rapport/ok’ verscheen. voordat ik kon klikken, ging de melding weg en waren daarmee ook AL mijn gesprekken in whatsapp weg! ik heb backups, maar die kan ik nergens terugvinden. Op de site van whatsapp staat dat je de app moet verwijderen, dan opnieuw moet installeren waarna de vraag komt of je de oude reservekopie terug wilt hebben. Heb op ja gedrukt, krijg 1 gesprek terug (die ik eigenlijk al verwijdert had….) kan ik het nog redden? er stonden waardevolle gesprekken tussen..

Hopelijk kan iemand me helpen, ik ben er niet zo handig mee..
Groetjes,
Eveline

Bewerkt (24 april 2013 15:50)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 10 november 2012
  • 00:45

Wat je zou kunnen proberen is het programma GetDataBack voor fat32 , de bestanden van je interne sd terug te toveren , ik weet niet zeker of dat lukt maar je kan het proberen . Je sluit je telefoon aan op je pc , zorgt ervoor dat je via je pc je interne en/of externe sd kaart kan benaderen . Dan start je het programma GetDataBack op en volgt de instructies die het programma geeft . Je laat dan dus het programma je geheugen van je telefoon scannen en vervolgens kan je de bestanden kiezen die je hersteld wilt hebben .

Succes !

Bewerkt (24 april 2013 15:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren