Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

esthervenema1992

esthervenema1992

• Lid sinds 04 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 16:13

Ik hoop dat iemand mij hulp kan bieden bij mijn vraag, want de jeugd van tegenwoordig ( zoals ik ) kan niet meer zonder de whatsapp functie! Vanmorgen wou whatsapp mijn contacten overzicht opeens niet meer updaten. ik dacht: ik gooi whatsapp even van mijn telefoon af ( Samsung Galaxy S3 ) en download hem daarna wel weer opnieuw.. Niets was minder waar, hij wou whatsapp niet meer installeren en bleef daardoor hangen bij de melding: ‘'Bezig met initialiseren, even geduld’'. Daarna heb ik whatsapp maar weer verwijderd van mijn telefoon want er stond wel een whatsapp icoontje in mijn menu. Ook dit werkte niet meer waarop ik besloot alles te gaan resetten naar de fabriekinstellingen, maar nog komt hij niet verder dan de melding ‘'Bezig met initialiseren, even geduld’'. Ik zou nu echt niet meer weten wat ik moet doen, heeft iemand misschien nog een tip voor me zodat ik kan proberen of dat helpt?

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
wools

wools

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 1064
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 16:18

Haal m nog eens op uit de markt en verwijder de oude helemaal en installeer t eens met de nieuwe wa uit de markt

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

esthervenema1992

esthervenema1992

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 16:28

Nee, werkt ook niet.. ‘'Bezig met initialiseren, even geduld’'

Jenssiej

Jenssiej

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 17:00

nou dat probleem is niet alleen bij samsung S3, maar ook bij mijn telefoon de S2. zwaar irritant dit!

drunker92

drunker92

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 17:13

ja dit is belachelijk ik heb alles geprobeerd, zojuist ook even opnieuw opgestart een aantal keren, staat constant : bezig met initialiseren even geduld… wordt hier helemaal niet goed van.

wat zijn de eventuele mogelijkheden?

opnieuwe installeren app eraf gegooid en opnieuw installeren werkt klaarblijkelijk niet. opnieuw opstarten ook niet?

is dit een veel voorkomende error van whatsapp of is dit nu tijdelijk ?

TheMaXoMan

TheMaXoMan

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 17:20

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben want bij mij duurde het ook een tijdje misschien lig de server er ff uit?

Send from a Sega Dreamcast
;-p

Oesje

Oesje

• Lid sinds 04 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 17:35

Ik heb er ook last van met mijn HTC One V vandaag, zal wel een serverprobleem zijn inderdaad?

Skettenss

Skettenss

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 18:11

Hallo,

Even in het kort.
Ik heb een andere telefoon gekocht (HTC Desire HD), niks mee aan de hand kon ook gewoon appen maar ineens gaf hij aan dat er geen geheugenkaart in zit en kon ik mijn foto's etc. niet bezien. Nu heb ik hem reset en heb ik mijn foto's weer, niks aan de hand, maar nu moet ik alles er weer op nieuw opzetten qua apps. Alles wil wel installeren maar Whats app wil niet, ik kan wel mijn nummer invoegen, en dan vraagt hij of ik de gesprekken weer terug wil of niet en dan komt het stukje profiel informatie maar dan kan ik niet op volgende klikken want dan geeft hij aan: dat hij het niet initialiseren kan en dan ik moet controleren of ik verbonden ben met internet etc. Alles doet het verder maar alleen Whatsapp wil niet en baal er ontzettend van.

Wel krijg ik whatsapp berichten binnen maar kan deze niet openen en hier staat ook alleen een nummer bij. Het is net of het er al op staat maar ik kan nu niet Whatsappen omdat hij niet verder installeren wil. Heb whatsapp er ook al helemaal afgehaald en weer opnieuw geïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart etc. maar niks helpt.

Hopelijk heb ik het wat duidelijk verteld, heeft iemand hier verstand van? Ik zou niet weten wat ik nu nog kan doen.

Alvast bedankt!

vanbreugeljan

vanbreugeljan

• Lid sinds 29 november 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 18:26

Heb er ook last van, maar ik las dat er een kleine storing op de server van Whatsapp is. Geduld hebben dan maar.

Superdeboer

Superdeboer

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 19:30

Hier hetzelfde probleem bij de overstap van HTC Legend naar HTC One V. Eerst wilde Whatsapp niet installeren op de nieuwe HTC One V door fout met initialiseren. Daarna heb ik Whatsapp van de Legend verwijderd, SIM-kaart weer teruggeplaatst en geprobeerd daar weer te installeren, met dezelfde fout tot gevolg. Het probleem doet zich dus voor bij mijn beide apparaten, zowel via WiFi als via 3G. Afwachten dan maar, gezien de berichten hierboven.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren