Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 10:36

SpArkLeS;342200
Apex heeft gisteren via gplay update gedownload, sindsdien is er iets fout mee. Ik heb op xda forum de beta apk geinstalleerd, werkt weer prima.

Er is al en update die zorgt dat apex het weer doet

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
SpArkLeS

SpArkLeS

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 11:52

JHS_NL;342219
Ik gebruik al een tijd Go Launcher en moet zeggen dat ik die ook heerlijk vind werken, voor mijn Tablet heb ik ADW Launcher en Chameleon als launchers

Ik wou wel maar is via tapatalk gestuurd vlug vlug.

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 14:26

Tucker;342225
Die launchers zien er allemaal leuk uit, maar wat doet het met je batterij? En is het alleen het uiterlijk of heeft het gebruik van een launcher nog andere voordelen?

Ik merk geen verschil in het verbruik van mijn telefoon. Wat betreft de voordelen is bij mij ook het gebruik gemak van mijn telefoon verbeterd door het gebruik van een alternatieve launcher.

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 14:37

De grootste verschillen tussen de verschillende launchers is voornamelijk aanpasbaarheid.

In de ene kan je theme packs downloaden (Nova, Apex, ADW, GO, ssLauncher, …) en zijn er opties voorzien om bijvoorbeeld handmatig icoontjes te veranderen, of een andere animatie te selecteren bij het ‘swipen’ door je homescreens. Terwijl de andere net volledig voor je klaargemaakt is zodat je er niet veel meer aan hoeft doen (TouchWiz, Sense, SPB Shell 3D, TFS Shell, …).

Het verschil in batterijverbruik hangt helemaal af van hoeveel toeters en bellen je activeert. Sommige launchers zijn bekend om hun zwaardere verbruik (zoals Sense bijvoorbeeld), maar dit komt voornamelijk door de bijkomende apps die draaien om de launcher ‘mooier’ te maken. Zo heb je in Sense een optie om elke keer je je scherm aanzet het weer te krijgen in een full screen animatie met bijhorend geluid. Het spreekt voor zich dat zo'n dingen aan je batterij knabbelen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren