Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ruudvw

ruudvw

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 00:57

bassie1995;323799
Eeen Google Now is niet Nederlandstalig… Sorry.

Het is wel Nederlandstalig… Maar het gaat om de functionaliteit… Ik hoop ook dat Google snel met iets fatsoenlijks komt voor Nederland, al kunnen we wel klagen, maar de iOS gebruikers moet het met Siri volgens mij ook nog steeds met Engels, Spaans en Duits doen…

Zoveel hebben we dus niet te klagen.

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 08:49

Idd Siri is ook nog steeds niet in het Nederlands op IOS verder vind ik het nou niet echt een functie die nodig is.
Ja misschien in de auto makkelijk ofzo als je wat zeg vergeet me niet te herinneren dat ik dit doe ofzo maar verder zie ik het nut niet.
Of als je een restaurant zoekt ofzo maar ja tegenwoordig ook allemaal apps al voor

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2012
  • 20:10

Misschien een beetje off-topic, maar heeft iemand enig idee of het mogelijk is om andere apps aan Voice Search te linken? Bijvoorbeeld: ik gebruik Alarmdroid als wekker, maar als je in Voice Search “Set alarm at 8 am” zegt doet ie dat in de standaard clock app. Of “set timer 5 minutes” zet ie het alarm 5 min later ipv een timer, wat ik zou willen is een daadwerkelijke timer-app eraan koppelen. Er staat niets in de settings dus ik denk dat het niet kan, maar kan nooit kwaad om te vragen.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
Patt_e

Patt_e

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2012
  • 20:19

ruudvw;323800
Het is wel Nederlandstalig… Maar het gaat om de functionaliteit… Ik hoop ook dat Google snel met iets fatsoenlijks komt voor Nederland, al kunnen we wel klagen, maar de iOS gebruikers moet het met Siri volgens mij ook nog steeds met Engels, Spaans en Duits doen…

Zoveel hebben we dus niet te klagen.

Ik denk dat je nog wel jaartje kan fluiten naar Nederlandse voice ondersteuning voor Google Now. Het is momenteel eerder een concept of gimmick ook in andere landen. Hoop iig dat bij de volgende Android versie Google Now er meer Nederlandse ondersteuning komt want met zo weinig NL kaarten is het eerder Google Later

Bewerkt (24 april 2013 15:26)

HTC Desire => Verkocht
Xperia Mini Pro => AOKP 4.1
Galaxy Nexus = > RIP
Galaxy S3 => Verkocht
Nexus 7 => RIP
Nexus 7 '13 => Dirty Unicorns 5.1.1
Nexus 5 => Dirty Unicorns 5.1.1

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren