Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zakdoekje

Zakdoekje

• Lid sinds 03 juni 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 20:00

Hopelijk stel ik hier mijn vraag op het juiste gedeelte van het forum (ik moet de weg hier nog vinden namelijk :shy: ).

Gisteren heb ik de applicatie “Go Launcher” gedownload op mijn HTC Desire S en er ging een wereld voor mij open (even poëtisch gezegd). Ik had alleen nog een paar specifieke vraagjes die ik via de zoekfunctie niet zo snel kon vinden dus wellicht kan ik er via dit topic achter komen.
- Ik heb de lettertypes kunnen wijzigen van de titels van de applicaties etc. maar dit wordt niet doorgegeven aan de applicaties vanwaaruit ik SMSjes en emails verstuur/ontvang en Facebook (etc). Daar blijft de standaard letterype staan, kan ik dit ook veranderen en zo ja hoe?
- Kan ik ook de kleur van de lay-out van de SMSjes/emails veranderen? Ik zag wel een programma staan wat GO SMS staat, dit heb ik gedownload en vervolgens kwamen er naar mijn mening allemaal te veel onnodige opties bij (ik hou van simpel). Kan ik dit dus simpel veranderen of moet ik daarvoor echt het/een dergelijk programma GO SMS programma voor hebben?

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen zodat ik ietjes minder een leek op dit gebied wordt. :p

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
MrGlenneke

MrGlenneke

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 233
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 20:06

- Het lettertype van heel je telefoon zal je met een aparte app moeten doen. Samsung levert standaard FlipFont op zijn gsm's en dat werkt zeer goed! Misschien kan je eens naar die app zoeken in Google Play

- De SMS-app zal je moeten veranderen met een andere SMS-app. Ik vind ChompSMS een goede, maar na 2 weken moet je eenmalig betalen om ads weg te laten, er zijn er echter nog vele anderen.

Zakdoekje

Zakdoekje

• Lid sinds 03 juni 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 20:14

Bedankt voor je snelle antwoord.

- Van de Samsung was ik inderdaad op de hoogte, vandaar dat ik die mogelijkheid al miste op de HTC. De applicaties die ik nu vindt (qua lettertype) die hebben tot nu toe allemaal betrekking op GO Launcher. Maar PlayStore is groot dus ik ga zeker op zoek naar FlipFont.

- Zo'n vermoeden had ik al dat ik een nieuwe SMS-applicatie zal moeten downloaden, één vind ik al meer dan genoeg maar ik zal nog even op zoek naar andere varianten, wellicht vindt ik nog een eentje die naar mijn zin is.

Genoeg resultaten voor FlipFont maar helaas allemaal betaald. Ik ga er even over na denken over ik het waard vind om er voor te betalen. Bedankt in ieder geval voor het noemen van de naam van deze mogelijkheid.

Nu zie ik dat je ook nog alleen met creditcard kunt betalen, nu valt deze applicatie voor mij al helemaal af gezien ik niet in bezit ben/wil zijn van zoiets dergelijks.

MrGlenneke

MrGlenneke

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 233
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 21:40

Ik vind het ook zeer spijtig dat je enkel met creditcard kan betalen, wij hebben er namelijk ook geen.

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2012
  • 15:34

Dat met credit card is op te lossen door 3vcash zoals hier op het forum wel te vinden is dus die drempel kan je wegstrepen

Bewerkt (24 april 2013 15:04)

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

Zakdoekje

Zakdoekje

• Lid sinds 03 juni 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2012
  • 17:52

Ik ben inderdaad al op de hoogte van de 3vcash, maar zoals eerder gezegd wil niet aan dergelijke betaalmiddelen beginnen. Daarnaast moet je €20,- of meer direct op de3vcash-kaart zetten en dat vindt ik toch echt een hoop geld voor alleen maar die paar applicaties. Met andere woorden, als ik het niet kan betalen met PayPal/IDEAL dan heb ik er geen interesse meer in.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren