Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 8 juni 2012
  • 19:48

Ik kreeg voor de update naar 4.0.3 gewoon alle Whatsapp meldingen en die krijg ik na de update nog steeds, is dus geen typisch Samsung of S2 probleem. Ik zou Whatsapp gewoon helemaal verwijderen, ook buffer en gegevens wissen, batterij eruit halen, batterij er weer in en opnieuw Whatsapp downloaden en installeren. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het dan niet gewoon werkt.

Bewerkt (24 april 2013 14:58)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2769
  • Reputatie 20
  • 8 juni 2012
  • 20:11

Hier werkt het ook gewoon zelfs nadat ik whatsapp gewoon afsluit door die app gewoon weg te swipen als je home ingedrukt houd. Dat zou niks moeten uitmaken.

Een app heeft zogenoemde “services” ofwel “receivers” die jij met je normale taakbeheer niet kan afsluiten. Heb je zon task killer kan dat wel want kill je een service van whatsapp dan zul je dus geen berichten meer krijgen omdat die service die op de achtergrond draait dus dan ook gekilled is. ;-)

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
Aslan

Aslan

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2012
  • 01:24

Heb mijn taskkiller verwijderd ook whatsapp helemaal verwijderd batterij eruit gehaald en opnieuw geinstalleerd maar doet het nog steeds niet als ik via taakbeheer whatsapp afsluit.
Ik had wel gelezen dat enkele dezelfde probleem hebben. Klinkt raar maar kan het aan de provider of dergelijke liggen?

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 9 juni 2012
  • 08:18

Lijkt me sterk dat het aan T-Mobile zou liggen, anders zouden toch veel meer mensen hier gereageerd hebben lijkt me. Ik heb trouwens Whatsapp helemaal niet zichtbaar in taakbeheer. Als ik het internet heb gebruikt check ik altijd even taakbeheer want soms blijft internet draaien terwijl ik de app die het gebruikt al heb afgesloten, en dan sluit ik het handmatig.

Off-topic vraag: ik sluit mijn apps altijd af door op de terugtoets te tikken, is dat eigenlijk de juiste manier of is er een betere?

Bewerkt (24 april 2013 14:59)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

ardchat

ardchat

• Lid sinds 28 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2013
  • 13:38

Tucker
Lijkt me sterk dat het aan T-Mobile zou liggen, anders zouden toch veel meer mensen hier gereageerd hebben lijkt me. Ik heb trouwens Whatsapp helemaal niet zichtbaar in taakbeheer. Als ik het internet heb gebruikt check ik altijd even taakbeheer want soms blijft internet draaien terwijl ik de app die het gebruikt al heb afgesloten, en dan sluit ik het handmatig.

Off-topic vraag: ik sluit mijn apps altijd af door op de terugtoets te tikken, is dat eigenlijk de juiste manier of is er een betere?

Ook ik ontvang geen meldingen meer bovenin het scherm. Ik heb uiteindelijk de pop-ups voor massa-berichten ingeschakeld, waarna de meldingen wel weer verschenen. Ik heb de bug bij Whatsapp gemeld.

martin1807

martin1807

• Lid sinds 08 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 april 2017
  • 18:23

Je meldingen worden geblokkeerd.

Zo los je dat op:

- Ga naar instellingen en dan applicatiebeheer
- Ga dan naar Whatsapp
-  Ga dan naar meldingen en zet meldingen toestaan aan indien die uit staat

Mvg Martin

Bewerkt (8 april 2017 20:10) | Commerciële link verwijderd door moderator

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren