Naar content
Nieuwste apps
  • PokeNotify

• Dials Calendar

• Inkwire Screen Share + Assist

• HEMA fotoservice

• Plekk

Nieuwste games
  • diep.io

• Galactic Junk - Shoot to move!

• ZBTD

• Eden: The Game

• Train Conductor World

Nieuwste smartphones
  • LG X Screen

• Umi Super

• ASUS ZenFone 3 Deluxe ZS570KL

• ASUS ZenFone 3 Ultra ZU680KL

• ASUS ZenFone 3

Nieuwste tablets
  • Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

• ASUS ZenPad 10

• ASUS ZenPad C 7

T2000

T2000

• Lid sinds 27 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27-03-2012
  • 00:16

Ik heb een gecrackte applicatie geinstalleerd op mijn telefoon, deze wil ik verwijderen om de applicatie te kunnen kopen. Ik krijg de applicatie er alleen met geen mogelijkheid van min telefoon af. Google blijft beweren dat ik 'm al gekocht heb. Ik krijg dan ook een error 403.

Deze applicatie kan ik niet updaten en blijft dus continue terugkeren in de lijst met updates.

Heeft iemand enig idee hoe ik de app. toch volledig kan verwijderen zodat ik de betaalde versie er van kan aanschaffen?

TIA

Bewerkt (24-04-2013 14:28)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5152
  • Reputatie 100
  • 27-03-2012
  • 09:46

Geen idee hoe je zoiets oplost, het bewijst alleen wel weer dat je dus geen illegale APK's moet gebruiken.

En gezien AW geen support geeft voor illegale handelingen, gaat dit topic op slot

Bewerkt (24-04-2013 14:28)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren