Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2009
  • 10:38

Kreeg net, toen ik van batterij wisselde en toestel opnieuw aanzette, melding van de betaalde app.
Ach, wat is nou $0,99??
Als er op die manier geld binnenkomt om de app te kunnen verbeteren, worden wij er uiteindelijk beter van…..

Bewerkt (12 maart 2009 10:38)
Arjan

Arjan

• Lid sinds 26 februari 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2009
  • 12:47

Ik ben al te laat. Had al de trail geinstalleerd, beetje jammer. Is er niet een vervangend programma, die ongeveer hetzelfde doet? Me batterij is nu wel heel snel leeg. :?

Bewerkt (12 maart 2009 12:47)
Wout

Wout

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2009
  • 03:09

Arjan
Ik ben al te laat. Had al de trail geinstalleerd, beetje jammer. Is er niet een vervangend programma, die ongeveer hetzelfde doet? Me batterij is nu wel heel snel leeg. :?
Ja zeker! “Useful Switchers” heet heteen ZEER goed alternatief! Het ziet er beter uit, werkt makkelijker, en heeft ook nog een ingebouwde ‘flashlight’

Owja! En het is en blijft hoogstwaarschijnlijk gratis!!!Ook niet onbelangrijk :roll:

Overigens wil ik nogmaals tege alle slechtlezende sjonnies hier zeggen dat het me niet om die 99 cent gaat, maar vooral om het principe! De ‘gratis’ versie, die op de maker zijn (vrij moeilijk te vinden) website staat, heeft hij geplaatst voor de g1's in de wereld waarop nog geen betaalde apps voor bestaan. Hieruit begrijp ik dat zodra deze landen wel betaalde apps krijgen, de gratis versie dus zal verdwijnen? Nog erger is het voor de mensen die deze app nu kopen, terwijl ze hem gewoon gratis van de website hadden kunnen geplukt, zonder dat ze 't wisten. Misschien zelf eerst wat beter lezen…! Wat een heilige boontjes gedoe ook om allemaal te zegge dat je de maker wilt ondersteunen. We weten allemaal heel goed waarom we zo graag een open source OS willen. En ook is er zoals ik net al zei een veel beter alternatief dat gratis is! Ik blijf bij mijn standpunt. De maker van dit programma mag blij zijn met de donaties en roem voor deze erg lelijk ontworpen app.

Bewerkt (13 maart 2009 03:09)
Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2009
  • 08:28

Hahaha… you go, Wout.. ;-)

Bewerkt (13 maart 2009 08:28)
Ceased2be

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2009
  • 11:10

http://nettogo.net//powermanager/

Op de market info van powermanager staat neit voor niets dat je voor de gratis versie naar de website van de ontwikkelaar moet gaan. Op bovenstaande link staat powermanager 1.4.2 die te installeren is met appsinstaller of een vergelijkbaar programma.

Bewerkt (15 maart 2009 11:10)
Wout

Wout

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2009
  • 22:37

Dit stond er eerst niet :roll: Leuk om te zien dat ie 't toch met me eens was uiteindelijk

Bewerkt (15 maart 2009 22:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren