Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nocona

nocona

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2012
  • 21:41

Sinds maandag heb ik een xperia arc s en deze loopt vanwege nummerbehoud nog tot 1 juni op mijn huidige abo van vodafone. Tot die tijd hoef ik eigenlijk niet te letten op data omdat ik een fair use bundel heb.

Toch wil ik weten wat ik in de komende maanden gebruik zodat ik na 1 juni niet in de problemen kom met het dan geldende limiet van 250mb.
Gister heb ik 3Gwatchdog geinstalleerd en ik zit me vreselijk op te vreten over het feit dat ik gewoon thuis ben de hele tijd en er sindsdien toch 118kb op de teller staat van het mobiele internet. Natuurlijk is 118kb maar kruimelwerk maar ik heb dan ook nog maar 5 apps geinstalleerd en verder haal ik alleen maar een enkel mailtje binnen via mn gmail.
Hoeveel data zal t me gaan kosten als ik een hele berg leuke of handige apps heb, of eens wat internet en een foto upload?

Uiteraard ben ik eerst zelf gaan spitten naar oplossingen en zo vond ik apps als APNdroid en switch en via wiki, Droidwall.
Switch heb ik 5 minuten op mn gsm gehad en weer gewist… ik snapte er geen bal van. Zijn er geen gratis apps die gewoon doen wat ze moeten en je voorstellen wat je allemaal kan aanvinken? Het liefste zou ik er 1 hebben die in het nederlands is(ben niet thuis in pc-taal in t engels) maar als alles eenmaal loopt dan moet het wel lukken. Mijn gmail moet gewoon binnen blijven komen.

De 2e app waar ik naar op zoek ben is een app die lopende programmas/apps uit zet die ik ooit heb geopend. Als je namelijk veel dingen aan het uitproberen bent en die blijven allemaal batterij gebruiken dan is je batterij zo leeg natuurlijk. Mijn vorige gsm was een Bada samsung wave en als ik daar iets afsloot was het ook echt uit en mijn dochter heeft een samsung ace die standaard een klein schermpje heeft dat je aanklikt nadat je ergens mee klaar bent en dan vink je het laatst gebruikte uit en kan het geen batterij meer verbruiken.
Weet iemand een gebruiksvriendelijke app die dat voor me regelt? Gmail moet gewoon altijd aanblijven.

Tot slot, zou Android Assistand wat voor me zijn? T zag er best handig uit namelijk… of weet je een betere?
En zonder welke app zou ik eigenlijk niet kunnen volgens jou?

Groeten van Sandra

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 9 maart 2012
  • 10:13

Bewerkt (24 april 2013 14:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren