Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

alex_h

alex_h

• Lid sinds 12 december 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2012
  • 22:45

Misschien is Fieldston Software - gSyncit - Sync Outlook and Google Calendars, Contacts, Notes and Tasks - Toodledo - Evernote of OggSync - Sync Google Calendar and Contacts with Outlook and Windows Mobile Device Sync (including Microsoft Office) iets?
PS: je schrijft dat je je agenda het liefst ook op Google krijgt. Maar Android draait om Google en je telefoon is dan ook constant met Google aan het synchroniseren. Dus je agenda op je telefoon en in Google zijn al gesynchroniseerd.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)

Gegroet,

marceljanssen2015

marceljanssen2015

• Lid sinds 30 augustus 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2015
  • 07:46

Het is al een wat oude post. Maar voor de mensen die hier nog mee zitten kan ik nog wel een andere optie bieden die ik zelf ook gebruik momenteel. Echter wel niet geheel gratis.

Om mijn Outlook en Android te syncen gebruik ik een kleine Outlook plug-in genaamt EVO Collaborator for Outlook.

Heb hier op mijn ICT blog ook een post over geschreven als iemand hier interesse in zou hebben

http://marceljanssen2015.blogspot.nl/2014/11/androids-contacten-en-taken.html

Loudrieg

Loudrieg

• Lid sinds 07 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2017
  • 11:36

Ik heb dit probleem ook! Heb je hiervoor ondertussen een oplossing gevonden. Ben er ook al een hele tijd op naar zoek! Mvg

IjvenR

IjvenR

• Lid sinds 03 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 april 2017
  • 14:11

Je kan ik je android koppelen aan je exchange account (via settings accounts in je androidsettings). je agenda komt dan ook netjes in je GMail agenda.
Als je je taken ook sync wil houden moet je dat wel nog even activeren.
https://tweakers.net/nieuws/110707/google-voegt-ondersteuning-voor-exchange-toe-aan-gmail-app.html

Algey

Algey

• Lid sinds 07 april 2012
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 5 april 2017
  • 17:51

Kan je iets duidelijker zijn over WAAR je vandaan wilt synchoniseren? Waar zijn je mail en Agenda' s en Taken opgeslagen? Outlook is een gewone (nou ja gewoon…) mailclient, die met een normale mailserver of met MS Exchange de mailboxen synchroniseert en mail verstuurt.

Uit je verhaal wordt me niet duidelijk wat het type mailserver is dat je gebruikt? Een "gewone" SMTP/IMAP mailserver? Dan zal je op Android ook CalDav en CardDav moeten gebruiken voor het syncen van Contacten en Agenda's. Voor Google Gmail? Idem. Google en GMX maildiensten hebben synchronisatie op basis van CalDav en CardDav standaard aan boord. En er zijn prima Android apps, zoals DavDroid e.d. om het syncen met de server heen en terug te laten gebeuren.

En verder: Lokale Agenda's en Contacten kan je niet syncen naar lokale Agenda's (en Contacten) op andere apparaten zonder tussenkomst van een MS Exchange of CalDav- & CardDavserver.
En Taken synchroniseren werkt zover ik weet op Android alleen via de cloud van Samsung, dus daar kan je met je OUTLOOK helaas niet bij. Maar dat laatste weet ik niet 100% zeker.

Bewerkt (5 april 2017 18:16) | nee

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren