Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Banana_Split

Banana_Split

• Lid sinds 28 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 16:00

Hallo,

ik vroeg me af of er ook applicaties te downloaden zijn die bij gebruik geen internet nodig hebben. Ik snap dat je bij het downloaden wèl internet nodig hebt via de Android Market maar zijn er apps, die bij gebruik, geen internet nodig hebben?

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 28 december 2011
  • 16:02

Er zijn meer als genoeg apps te downloaden waar je geen internet voor nodig hebt tijdens het gebruik

minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 28 december 2011
  • 16:03

Ja natuurlijk zijn die er… Maar het is misschien handiger als je aangeeft welke apps je zoekt..

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 28 december 2011
  • 16:04

er zijn zat van apps te bedenken die geen internet nodig hebben. Welke functionaliteit zoek je?

edit: minibrekkers was me -wederom- net voor ;-)
edit2: en redbullit haha

Banana_Split

Banana_Split

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 16:04

Dankjewel voor je antwoord

Kan je ergens zien bij het downloaden via de Android Market dat het zonder internetverbinding te gebruiken is? Is bijv. Angry Birds te spelen zonder internetverbinding? (ben nogal een noob op dit gebied) Ik heb namelijk wat apps gedownload via mn HTC Incredible S, maar ik zou niet weten of ze internet verbruiken of niet =p

edit: nanders: ik heb geen specifieke apps die ik zoek, maar gewoon handige apps, bijv om muziek te herkennen of mijn internetgebruik te meten en misschien ook enkele games.

Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 16:11

Ja angry birds is zonder internt te spelen, maar zal wel internet gebruiken om de advertenties te laden. Maar wanneer internet uit staat op de telefoon, zal deze dus ook geen internet gaan gebruiken.

Muziekherkenningsdiensten gebruiken wel internet, omdat ze het naar een database online moeten sturen, en dan wordt daar gekeken welkl nummer dit is. Maar soundhound heeft iig een optie om iets op te nemen, om dan later, wanneer je wel internet hebt, te kijken welk nummer het is.

Voor data gebruik heb je bv de KPN app, data usage en nog vele andere

Banana_Split

Banana_Split

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 16:12

Ok bedankt
Kan je bij de Android Market, voordat je iets koopt, kijken of de desbetreffende app internet gebruikt? Staat dat ergens voordat je 'm download?

Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 18:20

nee, maar 90% van de apps gebruikt geen internet…. ik heb nu 3 jaar android en ben nog maar 1-2 x tegengekomen dat een app niet werkte omdat ie internet nodig had.

je kan een app kopen, en mocht het niet werken zonder internet (ff testen) dan kun je binnen een kwartier dacht ik de app retourneren en je geld terug krijgen.

Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 28 december 2011
  • 18:58

Banana_Split;252518
Ok bedankt
Kan je bij de Android Market, voordat je iets koopt, kijken of de desbetreffende app internet gebruikt? Staat dat ergens voordat je 'm download?
Je kan zien of een app de permissie heeft om internet te gebruiken. De meeste (gratis) apps hebben dit echter, voor de reclame.
Maar ik moet zeggen dat ik eigenolijk nooit zonder internet zit, maar nog nooit heb meegemaakt dat een app niet werkte omdat die geen internet had. (Behalve dan natuurlijk functies die internet echt nodig hjebbem zoals het nieuwste nieuws ophalen enzo)

Maar wanneer een app dus geen internet permissie nodig heeft, dan weet je zeker dat die zonder internet werkt.
In alle andere gevallen, zal die 99% van de gevallen gewoon werken. (Natuurlijk ga ik er hier dan vanuit dat je het dan over een app hebt die voor de functie zelf geen internet nodig heeft, een mail app zal natuurlijk geen mail ophalen zonder internet. Maar je zult wel je reeds gedownlaode mail zien/lezen)

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 11 januari 2012
  • 18:28

Je kunt gewoon alle apps downloaden, als je dan bijv. een spel gaat spelen kun je voordat je dat doet ff lock-knop ingedrukt houden en dan dataverbindingstand uit zetten. dan kun je wel spelen meestal, behalve als hij echt internet nodig heeft.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren