Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Moontjewbd

Moontjewbd

• Lid sinds 23 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 december 2011
  • 20:20

Beste forum-leden,Sinds enige dagen krijg ik op mijn Sony Ericsson Xperia arc S de foutmelding “Facebook-verificatie mislukt” als ik probeer in te loggen in de Facebook-app.Incidenteel lukt inloggen wel, maar als ik dan op een link klik, verschijnt deze melding weer bovenin de statusbalk.Inloggen via de mobiele site lukt ook wisselend, daar moet ik ook vaak opnieuw inloggen en dat gaat ook met wisselend succes.Via mijn laptop kan ik wel zonder problemen mijn Facebook bekijken.Wat mij ook opvalt is dat mijn facebook accounts bij accounts/synchronisatie dan ook weg zijn, als ik wel kan inloggen staan er wel 2 accounts, maar na de foutmelding zijn deze allebei weer weg.Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook heb ik de software van mijn telefoon geheel opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.Groeten,Moontje

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
MiTTZ

MiTTZ

• Lid sinds 24 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 december 2011
  • 09:16

ik heb dus precies het zelfde probleem.. als ik bijv me broers facebook inlog doet die het wel gewoon,
maar als ik inlog krijg ik verificatie mislukt en staat er 104/incorrect signature
zelfs inloggen via n vriend ze toestel op facebook werkt niet
dus ik denk zelf dat het dan aan ons account ligt maar wat het probleem is geen idee :s
heb ook me tel gereset aantal keren opnieuw geinstalleerd.

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
Nonie

Nonie

• Lid sinds 06 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 11:04

Hoi Moontje,

Die melding heb ik ook gekregen. Ben jij er inmiddels uit hoe je dit moet oplossen?

Groet, Nonie

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
Tr1bal

Tr1bal

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2012
  • 08:51

Dit heb ik nu ook ineens.. kans niets meer met de facebook app. ook al 100 keer opnieuw geinstalleerd, maar op de mobiel van mijn vriendin doet ie het ook niet

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
Sliien

Sliien

• Lid sinds 13 januari 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2012
  • 20:41

Idem. Ik werd een paar dagen geleden vanuit het niets ineens uitgelogd en sindsdien alleen maar problemen ermee. FB op de laptop werkt gewoon, het account van mijn vriendin doet het ook gewoon op m'n Note, mijne alleen niet op haar S2..

Bewerkt (24 april 2013 14:17)
J-East

J-East

• Lid sinds 14 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2012
  • 18:55

Ook ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem. En ik heb net als Moontjewbd de Sony Ericsson Xperia Arc S. Is bij iemand het probleem al opgelost? Zo ja, dan hoor ik graag wat de oplossing is.

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 16:42

Ik heb dit ook zo nu en dan op mijn x10 dit is volgens mij niet de facebook app maar het stukje software van Sony waarin je je FB account ingesteld heb. Is helaas weinig aan te veranderen volgens mij.

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
differentcolor

differentcolor

• Lid sinds 31 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2012
  • 14:39

Hoi ik heb dit probleem ook al 2 dagen, heb een Samsung Gio en heb het toen geprobeerd op mijn Samsung Galaxy S plus maar had daar hetzelfde probleem. Meerdere keren verwijderd opnieuw geïnstalleerd maar blijf de foutmelding krijgen. Kon wel facebook mobile zonder problemen op mijn Samsung installeren. Als iemand de oplossing heeft hoor ik het graag.

Bewerkt (24 april 2013 14:30)
Gregel

Gregel

• Lid sinds 22 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 april 2012
  • 21:03

Wat waarschijnlijk het probleem is:
Je hebt een account gemaakt op Social Hub met jouw facebook account of iemand anders (althans een ander e-mailadres)
Je logt uit van de facebook applicatie met dit e-mailadres en logt in met je nieuwe e-mailadres.
Dit lukt natuurlijk niet, omdat je ingelogd blijft in de applicatie van Social Hub met dat oud-emailadres.
Dus moet je de account van de Social hub verwijderen.
Dit doe je door naar instellingen te gaan en dan >> Account- en synchronisatie.
Klik dan uw facebook account aan en kies voor ‘Account verwijderen’.

Hopelijk helpt dit jullie :-)

Bewerkt (24 april 2013 14:41)
Brainy

Brainy

• Lid sinds 18 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 april 2012
  • 20:36

Kheb sinds vandaag een asus TP … dezelfde melding als OP :s
geen social hub geinstalleerd … hmm ….

Bewerkt (24 april 2013 14:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren