Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Skwala

Skwala

• Lid sinds 13 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 december 2011
  • 21:05

Hallo allemaal.
Zo'n 3 dagen terug, verscheen er een brichtje op mijn toestel, dat er een update beschikbaar was voor Andriod en voor de Sense UI. Ik heb de update uitgevoerd en sinds dat moment doet mijn SPB Shell 3D het niet meer. Het staat nog steeds geinstalleerd op mijn Desire HD, maar opstarten wil het absoluut niet meer. Zelfs verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen. Tot voor de update werkte alles perfect. Bij aanzetten van mijn toestel, werd Shell 3D als default opgestart, maar ik had altijd de mogelijkheid om te wisselen van UI.

Ik heb al heel veel geprobeerd, maar het wil niet lukken om die SPB Shell 3D aan de praat te krijgen. Misschien is het wel een heel eenvoudige oplossing, maar ik zie het niet!!

Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt voor alle hulp.

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 13 december 2011
  • 21:14

Verplaatst naar Android Applicaties

mweegels

mweegels

• Lid sinds 30 december 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 14 december 2011
  • 10:05

Bij mij hetzelfde probleem, lukt echt niet meer om SPB Shell running te krijgen op Desire HD.
Wellicht ff wachten op een update van SPB Shell.

giteenkids

giteenkids

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 165
  • Reputatie 0
  • 18 december 2011
  • 20:00

Ik had hetzelfde probleem. Heb de app SPB Shell 3D verwijderd en opnieiw geinstalleerd uit de Market, hij doet het weer perfect!

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
dirkvv

dirkvv

• Lid sinds 24 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 december 2011
  • 09:15

Hier bij mij net hetzelfde probleem. Paar dagen geleden update geinstalleerd van android en sense ui en toen werkte spb shell 3d nog wel. Nu heb ik eergisteren update gedaan van spb shell 3d zelf en nu start spb shell 3d zelf niet meer op :-(
Ik heb nog niet geprobeerd om spb shell 3d eerst te verwijderen en dan opnieuw te installeren uit de market.
Vraagje : wanneer je een betalende applicatie (zoals spb shell 3d) van je toestel verwijderd, wordt dat in je market bijgehouden dat je die al es betaald hebt. Maw kan ik die dan opnieuw installeren zonder een 2de maal te hoeven betalen? Ik heb geen zin om nog es 10€ te gaan betalen met het risico dat het opnieuw niet werkt.

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
Debekker

Debekker

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 25 december 2011
  • 08:26

Je kan altijd de gekochte apps opnieuw installeren, dus als je deze verwijdert hebt kun je ze gewoon opnieuw installeren.

dirkvv

dirkvv

• Lid sinds 24 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 10:51

Herinstallatie loste 't probleem niet op. Dan maar mailtje naar support SPB en net antwoord gekregen en deze oplossing werkt !
Dear Dirk,

Thank you for your message and interest in SPB Software.

Please download Home Switcher from Android Market. This free app will help you to switch from your stock launcher to SPB Shell 3D.

If it doesn't help Tap Menu->Settings->Applications->Manage applications->All->HTC Sense and clear data, cache and defaults. Try to switch to SPB Shell 3D after that.

Feel free to contact us if you have any additional questions.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren