Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

a.jongebloed

a.jongebloed

• Lid sinds 01 november 2011
  • Berichten 163
  • Reputatie 0
  • 1 december 2011
  • 13:57

Geacht forum,

Na de lovende kritieken hier op AW in de sectie “app van de week”, deze app geinstalleerd. Dat ziet er op het eerste gezicht gelikt uit! Inderdaad erg handig als je aan het werk bent, en je kunt even snel sms'n, en tal van andere handige functionaliteiten. Echter wat deze app met mijn contactpersonen doet, dat lijkt helemaal nergens op, alles wordt lukraak door elkaar gegooid, door mij gedefinieerde groepen bestaan niet meer, etc.
Nog beroerder, ook op mijn toestel is het bij contacten een puinhoop geworden.
Heeft iemand al soortgelijke ervaringen, dan weet ik in ieder geval dat het aan de app ligt, en niet aan iets anders, want dat zou ook nog kunnen, ik kijk inmiddels nergens vreemd meer van op.

Groeten, Allard

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 1 december 2011
  • 14:42

Ik moet zeggen dat mijn contacten nog netjes op volgorde staan zoals ze eerst ook stonden. Over groepen kan ik niet oordelen aangezien ik die zelf niet gebruik. Tijdens het gebruik bleven de namen ook netjes op volgorde dus ik heb deze ervaring niet.

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

a.jongebloed

a.jongebloed

• Berichten 163
  • Reputatie 0
  • 1 december 2011
  • 17:41

@JHS_NL, vreemd, in onderstaand screenshot zie je de door mij op mijn toestel aangemaakte groepen. Als ik op zo'n groep doorklik, dan krijg ik de contacten in die groep in volledig willekeurige volgorde te zien. Ik heb overigens, tot nog toe, geen problemen meer in contacten op mijn toestel gezien. Maar echt vertrouwen erin…

3466

Groeten, Allard

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 1 december 2011
  • 22:04

Mhh ja ik zie wat je bedoeld, maar zoals ik al zei ik heb geen groepen. Ik kan altijd eens een groep maken en zien wat die doet.

Update: de groepen worden bij mij eveneens gewoon op volgorde weergegeven (de contacten erin dan), ik heb het probleem dus niet. Maar er zal vast nog wel aan gesleuteld worden.

Website:

a.jongebloed

a.jongebloed

• Berichten 163
  • Reputatie 0
  • 2 december 2011
  • 15:56

@JHS_NL, ik heb een en ander nog eens bekeken, ik heb met behulp van de interface van Airdroid op mijn laptop een fake groep Android World aangemaakt, daar een aantal fake contactpersonen in gezet. Vervolgens 1 moderator in 3 moderator veranderd. Ik weet nu hoe de app de lijst sorteert, namelijk op volgorde van aanmaak contactpersoon.

3473

Ik heb trouwens geen vreemde dingen in contactpersonen op mijn toestel gezien.

Groeten, Allard

JHS_NL

JHS_NL

• Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 2 december 2011
  • 18:25

Okeej, dat geeft duidelijkheid!

Website:

a.jongebloed

a.jongebloed

• Berichten 163
  • Reputatie 0
  • 7 december 2011
  • 19:02

@JHS_NL, blijkbaar is er iets in de app aangepast, contactpersonen in de door mij gedefinieerde groepen worden nu keurig op alfabet gesorteerd, ik hou het even in de gaten maar het lijkt nu goed te werken.

Groeten, Allard

Bewerkt (24 april 2013 13:50)
v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 02:44

Mijn probleem is meer van een andere aard, maar wel met de contacten.
Namelijk als ik contacten in de app verwijder, blijven ze gewoon staan.
In eerste instantie verdwijnen ze na bevestiging uit de lijst van de app, maar na een refresh, of als ik in mijn telefoon kijk, staan ze er nog/weer gewoon.
Bewerken gaat wel zoals het hoort.
Doe ik iets fout?
Contacten verwijderen vind ik op de PC namelijk een stuk sneller dan via de telefoon, aangezien ik door backup/sim import problemen een heleboel dubbele en onnodige heb.

Bewerkt (24 april 2013 13:50)
a.jongebloed

a.jongebloed

• Berichten 163
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 16:50

@v3lv3t, ik heb dat ook even geprobeerd, krijg hetzelfde resultaat, het verwijderde contact blijkt niet verwijderd. Als ik airdroid even op de achtergrond zet, en met mijn toestel het contact delete, vervolgens de browser reload, is het contact wel verwijderd. Dus ik denk dat dit een bug in de app is, we zullen niet de enigen zijn met dit probleem, de developer zal het wel snel oplossen… Zo niet, dan waag ik er nog een mailtje aan.

Groeten, Allard

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
waggelbep

waggelbep

• Lid sinds 08 augustus 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2014
  • 19:51

hallo

ik heb ook airdroid geinstalleerd om de contacten via de pc eens te bewerken, heb er alles wel tig keer instaan
in het programma heb alles verwijderd wat dubbel was ik helemaal blij dat het eindelijk goed is ………kijk ik op de telfoon staan alle duubele of nog meermalig dubbel er allemaal nog in.

heb jij inmiddels hier al een oplossing voor gevonden

zou het graag vernemen

mvg waggelbep

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren