Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 24 november 2011
  • 08:53

wat voor soort reclame zitten in de smsjes?(kan iemand dus een paar voorbeeldjes geven? )

Bewerkt (24 april 2013 13:45)
Gerjannn

Gerjannn

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 10:33

Werkt goed. Onder de sms zit de reclame van JaxtrSMS met de mededeling om ook JaxtrSMS te downloaden zodat hij/zij gratis terug kan smsen.
Ik heb het getest van mijn Desire HD met JaxtrSMS naar mijn chinese telefoon zonder JaxtrSMS en internet en dit kwam net zo snel aan als een gewone sms. Allebei maken ze gebruik van Vodafone.

robkuh84

robkuh84

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 11:49

Werkt dit alleen naar andere smartphones of ook naar oudere/gewone telefoons?
En wordt er net als bij Whatsapp gebruikt van internet?
Zo niet dan lijkt mij dit een ideale oplossing om op vakantie gratis te smsnen? toch? of zie ik iets over het hoofd?

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 24 november 2011
  • 11:57

robkuh84;241280
Werkt dit alleen naar andere smartphones of ook naar oudere/gewone telefoons?
En wordt er net als bij Whatsapp gebruikt van internet?
Zo niet dan lijkt mij dit een ideale oplossing om op vakantie gratis te smsnen? toch? of zie ik iets over het hoofd?

Ik denk dat er toch een addertje onder het gras zit, anders hoor je wel providers schreeuwen en tieren

robkuh84

robkuh84

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 24 november 2011
  • 12:02

Heb het net ff gedownload en snel een smsje gestuurd naar een willekeurige vriend en die ontving het smsje meteen.

Wel heel benieuwd naar het addertje onder het gras
….

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 25 november 2011
  • 11:21

Ik zie bij de recencies iets staan van dat het niet werkt zonder data verbinding? Zou wel e.e.a. verklaren.
Sms versturen op de reguliere wijze dan staat je provider vooraan om te incasseren… blijft alleen de data verbinding over?
Data verbruik kost geld, mits je je gebruik maakt van WiFi uiteraard.

** edit **

Yep, no data no sms…
Is dus hetzelfde als een Whatsapp bijvoorbeeld, voordeel is wel dat ie daadwerkelijk smsjes verstuurd naar oudere telefoons zonder deze app.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

gitaar100

gitaar100

• Lid sinds 19 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2012
  • 16:08

op hun eigen website wordt een beetje uitgelegd dat via een dataverbinding (internet) je sms naar hun server gestuurd wordt en dat zij het van daar uit dan gratis omzetten naar een reguliere sms.
ook staat op hun website dat Jaxtr sms op dit moment nog in Beta is, het kan dus zijn dat af een toe een sms niet aankomt of vertraging heeft.

in hun FAQ en Terms zijn wel nog 2 opmerkelijke mededelingen:

You acknowledge that JaxtrSMS reserves the right to charge for the JaxtrSMS Services and to change its fees from time to time in its discretion. See sections 22 and 23 below for specific terms relating to our paid services and products.
Oftewel op dit moment zijn de sms'jes nog gratis, maar ze mogen de prijs aanpassen wanneer zij dit gepast vinden. Dit kan dan zijn wanneer de kosten voor hen zelf te hoog oplopen, of misschien al op het moment dat ze van Beta naar een stabiele service overgaan.

16. Will the receiver be charged for receiving the SMS?
Normally, receiving of SMS is free, but some service providers may charge for receiving SMS. User will have to contact their service providers for confirmation since these are not Jaxtr SMS charges.
Op momenten dat de provider van een ontvanger wél kosten in rekening brengt voor het ontvangen van een sms, bijvoorbeeld als de ontvanger met een nederlands nummer in het buitenland is, deze ook bij een sms via Jaxtr gewoon in rekening kunnen worden gebracht door de eigen provider…

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
Jol

Jol

• Lid sinds 10 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2012
  • 10:13

Ik heb Jaxstr in december 2011 gedownload. In 1e instantie werkte het prima. Ontvangers klaagden soms over de hele lap tekst die als reclame nog onder je SMS-tekst geplaatst wordt. Mijn dochter heeft ook Jaxstr gedownload. Als we naast elkaar zaten en als test een SMS via Jaxstr verstuurden, kwam deze vrijwel meteen aan. Als mijn dochter 10 km verderop was duurde het soms uren voordat we elkaars SMS-jes aan kregen. Ik heb hierover gemaild met Jaxstr. Zij adviseerden mij de app opnieuw te downloaden. Hielp helaas niets…na een week of 8 kreeg ik een melding dat ik geen SMS-jes meer kon verzenden en dat ik “credits” moest kopen. Ik heb een boze mail gestuurd naar Jaxstr hierover maar zij mailden terug dat ik de voorwaarden nog maar eens moest lezen. Een paar dagen later kon ook mijn dochter niets meer verzenden via Jaxstr. Niks gratis service dus!! Je moet na verloop van (korte) tijd credits kopen. Ik heb de hele app eraf gegooid en heb Jaxstr gemaild over deze slechte service. Ze snappen er niets van want zeggen gewoon: “u kunt toch gratis SMS-en met India en Amerika”? Op welke planeet leven deze mensen. Voor mij geen Jaxstr meer!!!

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 10 februari 2012
  • 10:47

Ik had hem geinstalleerd, maar mijn smsjes kwamen allemaal terecht bij JaxtrSMS, niet eens bij mijn berichten icoontje in mijn dock.
Duurt wel lang, maar is wel gratis. Ik blijf toch liever bij mijn blox, 1000 sms voor een tientje

Bewerkt (24 april 2013 14:13)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

verhagen

verhagen

• Lid sinds 18 juni 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2012
  • 14:12

Zijn er nog andere gelijksoortige gratis sms-diensten?

Bewerkt (24 april 2013 14:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren