Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hawbesh1

Hawbesh1

• Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 18:22

hallo ik wil htc hero kopen maar mensen zeggen dat de Camera QH is slecht of omvideo op te nemen ik heb hier onder een site gevonden dat met htc hero foto`s zijn gemaakt, jullie hebben als goed is HTC hero maakt dat ook zo mooie foto of is het nep ?? die foto die hier op de link staan

laat AUB weten of htc hero echt zo mooie foto maakt want mensen zeggen van niet

en wat zou ik liever halenHTC HERO of ACER Liquid ?

hoor van jullie

groetjes

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 19:00

Hawbesh1;12077
hallo ik wil htc hero kopen maar mensen zeggen dat de Camera QH is slecht of omvideo op te nemen ik heb hier onder een site gevonden dat met htc hero foto`s zijn gemaakt, jullie hebben als goed is HTC hero maakt dat ook zo mooie foto of is het nep ?? die foto die hier op de link staan

laat AUB weten of htc hero echt zo mooie foto maakt want mensen zeggen van niet

en wat zou ik liever halenHTC HERO of ACER Liquid ?

hoor van jullie

groetjes

Welke site? kvind géén link naar foto's…

wat is voor jou de belangrijkste functie in je toestel? de camera of zijn er nog andere eigenschappen die je belangrijk vindt?
Ik heb de Acer Liquid en ben er uiterst tevreden over/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 19:28

Opsssssssss sorry mensen hier deze link kijk de foto`s maak htc her oecht zo mooie foto`s ? QH

HTC Hero camera shots - Engadget Galleries

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 19:29

R3dw0lF;12079
Welke site? kvind géén link naar foto's…

wat is voor jou de belangrijkste functie in je toestel? de camera of zijn er nog andere eigenschappen die je belangrijk vindt?
Ik heb de Acer Liquid en ben er uiterst tevreden over/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Nou ik vind htc hero mooie telefoon en goeie besturing systeem camera maak niet zo veel uit maar ik ehb gevonden op paar site zo als hier onder staat dat zo foto maakt die foto`s zijn met htc hero gemaakt is dat waar kijkt uw maar

en heb over na gedacht over htc hero is beter dan de acer want de acer GPS werkt niet goed en de knopjes werken niet helemaal lekker
gr

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 20:32

Allereerst zou ik graag zien dat er iets meer moeite wordt gestopt in het formuleren van normale zinnen. Ik wil je best helpen maar, kom bijna niet door jouw zinnen heen.

Ik heb zelf de HTC Hero en de foto's zijn prima/uitstekend onder normale omstandigheden. Worden de omstandigheden minder (avond valt of flauw/gedimd kunstmatig licht) dan worden de foto's snel slechter tot onbruikbaar. Ik heb gelezen dat er een applicatie te downloaden is die de fotokwaliteit iets verbeterd.

Het meest gaat de kwaliteit simpelweg omhoog met een flitser.

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 20:58

hoe bedoel je kom niet door me zinnen, wat is er moeilijk aan om de probleem te snappen ?? mijn vraag was of die link wat boven staat , die foto`s wat je daar ziet is gemaakt met htc hero ik vroeg me af of je met htc hero echt zo mooie foto`s kan maken..? hoe je daar ziet op die webiste wat ik heb gezet

maar thnx jo

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2010
  • 21:55

Hawbesh1;12082
en heb over na gedacht over htc hero is beter dan de acer want de acer GPS werkt niet goed en de knopjes werken niet helemaal lekker

En waar haalt ge die informatie? Want mijn acer zijn GPS werkt wel goed én die knopjes heb ik ook al géén last van. Kben dus wel benieuwd wat je bron is. Iemand die er zelf mee werkt of éénmaal in handen heeft gehad?

over je foto's
In de EXIF informatie van de foto's staat er géén vermelding van cameratype of fabrikant dus ik zou het ni weten wie of wat die foto's gemaakt heefttenzij ik de originele kan krijgen.

Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 11:04

Ik heb zelf ook een Hero en moet zeggen, dat die relatief gezien geen slechte foto's maakt maar als ik kijk naar de foto's op de link, kan ik concluderen dat die niet (niet allemaal) met een Hero gemaakt zijn..

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 11:39

Ik denk dat er kwalitatief gezien weinig of geen verschil zal zitten op gebied van de camera tussen de beide toestellen.

Ze zijn beiden 5 megapixel, autofocus zonder LED/flits (correct me if i'm wrong). Ze maken beiden geen slechte foto's zeker voor een ‘telefoon’ maar als ge echt kwalitatieve foto's wilt raad ik je aan om een DSLR te kopenKunt ge veel meer op gebied van fotografie (wel véél minder, alé niks eigenlijk op gebied van telefonie :p)

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 19:13

oke mensen bedankt

en wat vinden jullie hier van op die foto`s hier onder op de link. deze webiste kijk ik vaak en ze liegen nooit over informatie over Telefoons

HTC Hero review: Born to rise - GSMArena.com

en over die Acer moet je kijk hier onder:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren