Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rosita003

Rosita003

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 18:59

hallo iedereen.

Al een hele tijd kan ik via google talk (op mijn telefoon) geen berichten sturen naar een vriend van mij. Ik ben de enige bij wie hij dat heeft en bij een andere kennis gebeurt hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?

En hoe veilig is de standaard browser als je inlogt op een beveiligde website? (bv inloggen bij internetbankieren?

Groetjes Rosita

Bewerkt (20 oktober 2011 18:59)
Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 05:58

Al geprobeerd de applicatie overnieuw te installeren en heb je wel de nieuwste versie ?

Over de veiligheid van de standaard browser om te internet bankieren bijvoorbeeld: Als je het over een 3G verbinding doet, kan er in principe niks verkeerds gebeuren, maar ik raad je eerder aan om de applicatie's van de banken zelf te gebruiken, aangezien die een nette indeling hebben en veel sneller werken dan de hele website's te laden voor internet bankieren:
Voor ABN-Amro: https://market.android.com/details?id=com.abnamro.nl.mobile.payments&feature=search_result
Voor ING(Saldo & bij/afschrijvingen): https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker&feature=search_result
Voor Rabobank: https://market.android.com/details?id=nl.rabomobiel&feature=search_result

Ik hoop dat het probleem van Google Talk opgelost kan worden door het overnieuw te installeren.

Bewerkt (22 oktober 2011 05:58)
Rosita003

Rosita003

• Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 06:51

Google talk staat standaard op mijn SGS. Hij heeft nooit een update gehad en ik kan hem niet vinden in de Market. Hoe kan ik het dan opnieuw installeren?

Bewerkt (22 oktober 2011 06:51)
doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 11:50

Google talk kun je inderdaad niet opnieuw installeren. Misschien dat het wissen van de data van de talk applicatie helpt.

De vraag is overigens of het wel aan de gtalk aplicatie ligt. Kun je de betreffende personen via de gmail website wel een chat bericht versturen?

Bewerkt (22 oktober 2011 11:50)
Rosita003

Rosita003

• Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 21:34

via gmail lukt het idd wel. dus het ligt aan de app (of aan mijn telefoon?). Hoe kan ik dit oplossen?

Bewerkt (23 oktober 2011 21:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren