Al geprobeerd de applicatie overnieuw te installeren en heb je wel de nieuwste versie ?
Over de veiligheid van de standaard browser om te internet bankieren bijvoorbeeld: Als je het over een 3G verbinding doet, kan er in principe niks verkeerds gebeuren, maar ik raad je eerder aan om de applicatie's van de banken zelf te gebruiken, aangezien die een nette indeling hebben en veel sneller werken dan de hele website's te laden voor internet bankieren:
Voor ABN-Amro: https://market.android.com/details?id=com.abnamro.nl.mobile.payments&feature=search_result
Voor ING(Saldo & bij/afschrijvingen): https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker&feature=search_result
Voor Rabobank: https://market.android.com/details?id=nl.rabomobiel&feature=search_result
Ik hoop dat het probleem van Google Talk opgelost kan worden door het overnieuw te installeren.
Google talk staat standaard op mijn SGS. Hij heeft nooit een update gehad en ik kan hem niet vinden in de Market. Hoe kan ik het dan opnieuw installeren?
Google talk kun je inderdaad niet opnieuw installeren. Misschien dat het wissen van de data van de talk applicatie helpt.
De vraag is overigens of het wel aan de gtalk aplicatie ligt. Kun je de betreffende personen via de gmail website wel een chat bericht versturen?
via gmail lukt het idd wel. dus het ligt aan de app (of aan mijn telefoon?). Hoe kan ik dit oplossen?
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
hallo iedereen.
Al een hele tijd kan ik via google talk (op mijn telefoon) geen berichten sturen naar een vriend van mij. Ik ben de enige bij wie hij dat heeft en bij een andere kennis gebeurt hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?
En hoe veilig is de standaard browser als je inlogt op een beveiligde website? (bv inloggen bij internetbankieren?
Groetjes Rosita