Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 19 oktober 2011
  • 16:56

kun je dan nog via een widget je wifi aanzetten:confused:

Bewerkt (19 oktober 2011 16:56)
nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 00:50

Ja maar zolang je in je wifi instellingen “netwerkmelding” uitschakeld en telkens je password van je wifi verwijderd na gebruik kan je op geen enkele manier connecten met een wifi, omdat je hiervoor toch in je instellingen moet komen. En neem gwn sim only kaart dn ben je ook van dat 3g af.

Bewerkt (20 oktober 2011 00:50)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 20 oktober 2011
  • 09:55

Er zijn zat open netwerken waar je ook zonder wachtwoord gewoon op kan, dat is geen optie lijkt me.
Gewoon rooten (er hoeft geen custom rom op), ook al is het een nieuwe telefoon. En dan droidwall er op, klaar. Zelfs al zou de eigenaar dan droidwall verwijderen, dan komt'ie nog niet op internet.

Bewerkt (20 oktober 2011 09:55)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 20 oktober 2011
  • 10:01

Marvin;229168
Er zijn zat open netwerken waar je ook zonder wachtwoord gewoon op kan, dat is geen optie lijkt me.
Gewoon rooten (er hoeft geen custom rom op), ook al is het een nieuwe telefoon. En dan droidwall er op, klaar. Zelfs al zou de eigenaar dan droidwall verwijderen, dan komt'ie nog niet op internet.

top antwoord

Bewerkt (20 oktober 2011 10:01)
nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 14:51

Weet je wat het is… een telefoon zal alleen met een open netwerk verbinden als hij in het verleden al een connectie met dat netwerk heeft gehad. Zolang je niet in je instellingen kan komen zou hij nooit op internet kunnen. Dus nu hoef je niet eens te rooten -> je mobiel krijgt normale updates van provider en als mobiel eens kapot gaat heb je je garantie nog. Ja ik weet dat je je toestel daarvoor weer kan unrooten, maar das echt flauwekul voor een jochie van 8. Laat hem het toestel gewoon out of the box gebruiken. Top antwoord van mij!

Tip:
Zet android market ook in de te beveiligen app List.

Bewerkt (20 oktober 2011 14:51)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 20 oktober 2011
  • 17:37

nサn_;229282
Weet je wat het is… een telefoon zal alleen met een open netwerk verbinden als hij in het verleden al een connectie met dat netwerk heeft gehad. Zolang je niet in je instellingen kan komen zou hij nooit op internet kunnen.
Er zijn legio apps te downloaden uit de market waarmee je er wel mee aan de slag kan, de entry naar de systeemsettings op slot is niet voldoende. Je kan die apps ook via een PC downloaden en er via USB op kopiëren.

Wie echt wil komt een heel eind, echt op slot krijg je het zo niet. En ja, voor iemand met de mogelijkheden van een jochie van 8 is een eenvoudige oplossing wellicht al afdoende, maar weet je hoe dat gaat tegenwoordig? Zo'n knul geeft de telefoon een half uurtje aan de oudere broer van een vriendje of vriendinnetje en het is gepiept. Trouwens, er zijn ook zat 8-jarigen die dat soort dingen zelf wel uitvinden.

Droidwall daarentegen is eigenlijk een frontend voor iptables - en dan wordt het andere koek, dat gaat de meesten echt boven de pet.

Rooten en garantie is overigens geen enkel probleem meer. Het is een mythe dat een geroote telefoon niet onder garantie zou vallen tenzij er iets wezenlijk stuk gaat in de software (maar dat is vrijwel nooit het gevolg van rooting). Sterker nog, HTC bijvoorbeeld geeft zelf al handvaten om dergelijke dingen te doen door de bootloader te unlocken. Een unlocked / rooted phone kan zelfs gewoon nog steeds updates van de fabrikant ontvangen…

Bewerkt (20 oktober 2011 17:37)
Turkdale

Turkdale

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 06:10

nサn_;228920
Hmmm kan misschien nog wel gemakkelijker. Download gewoon App Protector Pro of een andere app in die richting en zet “instellingen” in de te beveiligen apps. Klaar, hij kan wifi en 3g niet aandoen + instellingen heb je verder toch niet nodig om alleen te kunnen bellen en smsen
Ik raad deze optie aan, aangezien ik dit ook voor mijn broertje gebruik op mijn moeder's android telefoon, waar me broertje graag mee speelt om allemaal rommel op te gooien, wat niet meer kan dankzij app protector

@Marvin:
Helemaal gelijk, ik heb enkelen zien shocken om niks over het rooten van hun telefoon.
Het flashen is de enigste kritieke punt wanneer je een telefoon de hel in kan helpen, wat ook wel op te lossen is(als je er verstand van hebt)

Bewerkt (22 oktober 2011 06:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren