Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

yakie996

yakie996

  • Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 570
  • Reputatie 0
  • #1
  • 11 oktober 2011
  • 17:12

ok denk dat er een bug is in de market bijna altijd als ik een update wil doen en duw op bijwerken dn blijft ie laden… ik heb al geprobeerd de market volledig af te sluiten maar het blijft laden..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Bewerkt (11 oktober 2011 17:12)
Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #2
  • 11 oktober 2011
  • 18:41

Probeer het eens via wifi jij heb zo te zien de nieuwe market ook en die is erg traag via 3G, Ik ben nog de gelukkige van de oude market op zowel me telefoon als tablet

Bewerkt (11 oktober 2011 18:41)
Desirez

Desirez

  • Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • #3
  • 13 oktober 2011
  • 11:20

Volgens mij had ik ook iets soortgelijks. Ik kreeg via de market (oude) in 1 keer heel veel updates. Al die updates via wifi in 1 keer gedaan. Op een gegeven moment bleef hij na het installeren dowloaden. Heb ik alles geannuleerd en nu staan bij die apps in de market dat je ze kunt openen en updates verwijderen (ipv) verwijderen. Ik weet niet hoe ik dit weer normaal kan krijgen. Alles werkt, dus ik wacht denk ik maar op de volgende updates. Of kan ik dit snel verhelpen?

Bewerkt (13 oktober 2011 11:20)
FrankieV

FrankieV

  • Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • #4
  • 13 oktober 2011
  • 12:06

Ik heb hetzelfde. Bij “mijn apps” geeft ie aan dat ik moet bijwerken. Het bijwerken lukt helaas niet. Niet via wifi, en niet via 3G/H.
“Bolletje” staat maar rond te draaien, maar er gebeurt verder niets!

Wie weet raad….???

Bewerkt (13 oktober 2011 12:06)
FrankieV

FrankieV

  • Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • #5
  • 14 oktober 2011
  • 08:33

Niemand een tip?? Market werkt voor geen meter zo! Wel heb ik met google gevonden dat er een versie 3.2.0 rondslingerd….

Bewerkt (14 oktober 2011 08:33)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • #6
  • 14 oktober 2011
  • 09:14

FrankieV;226707
Ik heb hetzelfde. Bij “mijn apps” geeft ie aan dat ik moet bijwerken. Het bijwerken lukt helaas niet. Niet via wifi, en niet via 3G/H.
“Bolletje” staat maar rond te draaien, maar er gebeurt verder niets!

Wie weet raad….???

Even bij applicaties de market kiezen en “gegevens verwijderen” drukken.
Vaak als je dan de market weer opstart dan doet ie het weer even.

Bewerkt (14 oktober 2011 09:14)

Samsung Galaxy S8+

FrankieV

FrankieV

  • Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • #7
  • 14 oktober 2011
  • 12:21

Wow AVS, thx. Dit heeft inderdaad geholpen.

Bewerkt (14 oktober 2011 12:21)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • #8
  • 14 oktober 2011
  • 16:36

Mooi :-)
Helaas is het maar een tijdelijke oplossing.

Bewerkt (14 oktober 2011 16:36)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren