Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Miranda21485

Miranda21485

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 17:42

Goedemiddag!Heeft iemand ervaring met Lookout?Ik ben bang dat mocht ik mijn mobiel ooit eens verliezen dat al mijn gegevens op straat liggen. Lookout geeft aan dat je op afstand je telefoon kan wissen. Daarnaast werkt het als antivirus, wat ik volgens mij niet echt nodig heb. Kan je dit uitzetten of ondervind je hier geen last van?Daarnaast stonden de volgende app's bij aanschaf al op mijn toestel (Samsung Galaxy 1) maar deze gebruik ik niet. In het kader van sneller ‘minder app’s, sneller toestel' zou ik deze willen wissen. Kan dat zomaar en wat is de beste manier om dit te doen. Het gaat om:- allshare- fileindex (geen idee wat dit is of doet)- layar- social hub- talk- TouchDown- write and goAlvast bedankt!Groetjes Miranda

Bewerkt (9 oktober 2011 17:42)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 00:28

Je heb het helemaal niet nodig virusscanner als je gewoon uitkijkt wat je download is er niks aan de hand, Ik heb lookout,avg en nog 1 al aantal keren lopen installeren heb android nu een jaar en ze hebben nog nooit gevaarlijke apps gevonden.

De standaard dingen die erop staan kan je nooit wissen van een mobiel is altijd zo geweest al, Ja ik dacht een blackberry daar kan je aan geven als die aan de pc hangt maar goed je kan er alleen vanaf als je gaat klooien met custom roms/rooten enzo.
Als je deze telefoon dus standaard uit de winkel heb en dit stond erop zijn dit gewoon standaard apps van samsung of je provider als die branded is.

Bewerkt (10 oktober 2011 00:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren