Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sareno

Sareno

• Lid sinds 20 februari 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 16:45

Hi,

Ik ben al even aan het googlen maar ik kom er niet helemaal uit. Mijn telefoon uploadt alle foto's en video's automatisch naar Picasa dmv de google+ app. Ansich hartstikke mooi, en goed genoeg om overal mijn fotos te kunnen laten zien op een monitor of zo. Verder kan je er vanwege de kwaliteit weinig mee (2048x2048) en geldt het niet echt als een backup van mijn foto's en video's.

Uploaden via Picasa zelf kan ik ook doen maar dat gaat vaak fout (zwarte balken, onvolledige uploads).

Wat ik dus eigenlijk wil is dat ik de content van mijn telefoon naar mijn pc kan verplaatsen met behoud van de kwaliteit en dat hij alleen nieuwe content kopieert.

Weet 1 van jullie waarmee ik dat kan doen?

Thx

Bewerkt (1 oktober 2011 16:45)
poesje

poesje

• Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2011
  • 14:32

Probeer dropbox eens

Gratis acount tot 2 GB

M Vr Gr

Poes

Bewerkt (2 oktober 2011 14:32)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 3 oktober 2011
  • 12:46

Je kan je telefoon via USB aansluiten op je PC waarna deze de SD-kaart in je telefoon ziet als USB-stick. Misschien moet je de telefoon nog vertellen dat'ie moet werken als “mass media”, maar dat is een kwestie van uitproberen. Je kan dan gewoon via de windows verkenner alles van de SD-kaart in je telefoon naar je PC kopiëren, inclusief foto's. En vice versa natuurlijk.

Verder zijn er ook tools als MyPhoneExplorer waarmee je nog veel meer tussen PC en telefoon kan uitwisselen.

Last but not least: met filemanagers als ES FileExplorer kan je direct bestanden van en naar het (Wifi-) netwerk kopiëren. Ook foto's dus.

Bewerkt (3 oktober 2011 12:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren