Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Elles

Elles

• Lid sinds 31 oktober 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 21:25

marga1;227285
ChatON is inmiddels in de Market.https://market.android.com/details?id=com.sec.chaton.
Maar helaas lukt het mij niet om aan te melden. Je moet een verificatie sms ontvangen, maar die komt maar niet binnen. Zal het vanwege de drukte zijn of zal het gewoon niet werken?

Dank voor de tip! helaas geeft Android market deze melding":

Ik hoop dat het ook beschikbaar komt voor Wildfire/ 2.2.1 (zo oud is mijn phone toch niet??)
Ik las dat er meer mensen problemen hebben met de verificatie…hopen maar dat door de drukte komt…

Firezi;224227
eBuddy XMS al geprobeerd?
Ik heb gekeken die buddy zag er goed uit en kan op vele besturing systemen maar ik kon niet de oude berichten verwijderen (ff tegen een Bot gekletst om te testen)

Bewerkt (14 oktober 2011 21:25)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 12:55

@Elles

Jewel je telefoon is ondertussen al erg oud en kan al veel dingen niet meer aan, Het toestel is al meer dan 1,5 jaar oud draait op een verouderde android en krijgt geen updates meer omdat die het niet aan kan.

Maar dat heb je als je een klein toestel neemt die zijn snel verouderd omdat de hardware minder krachtiger is, Ik heb daarom ook een desire hd gehad en nu sensation zijn grotere toestellen en de hardware is beter dus ook meer updates zitten nu op 2.3.4.
Als je verzekerd wil zijn van altijd snelle android updates moet je een telefoon van google zelf nemen, Die rolt de updates direct uit hun zitten al op 2.3.7 en fabrikanten (htc,samsung enz) wachten nu gewoon op ice cream sandwich update.

Bewerkt (15 oktober 2011 12:55)
Elles

Elles

• Lid sinds 31 oktober 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 14:26

Carlos0_0;227382
@Elles

Jewel je telefoon is ondertussen al erg oud en kan al veel dingen niet meer aan, Het toestel is al meer dan 1,5 jaar oud draait op een verouderde android en krijgt geen updates meer omdat die het niet aan kan.

Maar dat heb je als je een klein toestel neemt die zijn snel verouderd omdat de hardware minder krachtiger is, Ik heb daarom ook een desire hd gehad en nu sensation zijn grotere toestellen en de hardware is beter dus ook meer updates zitten nu op 2.3.4.
Als je verzekerd wil zijn van altijd snelle android updates moet je een telefoon van google zelf nemen, Die rolt de updates direct uit hun zitten al op 2.3.7 en fabrikanten (htc,samsung enz) wachten nu gewoon op ice cream sandwich update.

Ohh wat erg zeg dat phone's zo snel oud worden…..ik heb de mijnes bijna een jaar….
Je had het over toestel van Google…hoe heten die merken gewoon google phone ofzo??
Misschien is het beter voor mij om een goede dure te kopen waar ik langer mee een jaar kan doen….

Bewerkt (15 oktober 2011 14:26)
johra

johra

• Lid sinds 10 mei 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 14:35

Heb ChatOn aan de praat gekregen door wifi even,uit te schakelen,en dan je registreren.Hij werkt super snel,en ziet er wel grappig uit.Heb al gechat met zwager en gaat goed,ook fotos toe sturen enz.

Bewerkt (15 oktober 2011 14:35)
Keun

Keun

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 23 april 2012
  • 22:39

Chaton werkt.
Mijn zuster heeft nog een wave op bada lopen

Bewerkt (24 april 2013 14:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren