Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ceewee

ceewee

• Lid sinds 28 oktober 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2009
  • 12:42

Hallo allemaal,

Moet volgende week mijn abonnement verlengen/wijzigen.
Ben dan van plan om een android toestel aan te schaffen en wil dan een keuze maken tussen de Samsung Galaxy, HTC magic en HTC Tattoo.
Wat ik van de Samsung Galaxy het voordeel vind is dat Layar al voorgeinstalleerd is.
Bij de HTC toestellen is dat niet zo maar ik heb gelezen dat layar ook gedownload kan worden via android markt.
Maar wat ik ook probeer, zoeken met google geeft een aantal sites, ik krijg wel info te zien over layar maar nergens een download mogelijkheid.
Wie kan mij vertellen welke url ik nodig heb om layar te downloaden ?
Ben trouwens al jaren lang een zeer tevreden HTC gebruiker, maar moet nu misschien maar eens wat anders proberen. De verhalen over de Galaxy zijn toch ook wel positief.
Alvast mijn dank,

Groet, Cees

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
jampanees

jampanees

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2009
  • 12:50

Hoi Cees,

Ik zal zeggen; aanschaffen die Samsung Galaxy… Heb het toestel vanaf begin september en ben er heel tevreden over. Het enigste is dat de updat op zich laat wachten..

PimE

PimE

• Lid sinds 25 september 2009
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2009
  • 18:59

Naja, ik heb de HTC Hero nu een paar weken in mijn bezit en ben ook niet anders dan tevreden.
Layar is gewoon te downloaden via market, geen link voor nodig.
Kijk wat jij een mooie telefoon vindt en wat je er mee wil.

ceewee

ceewee

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 07:06

Kijk, dat bedoel ik nou PimE.
HOE download je dat dan ?
Gaat dat via je mobieltje of doe je dat via de pc ?
Bij I-tunes kun je de app's downloaden via je I-phone EN de pc, synchen en klaar.
Voordeel daarvan is dat je maar 1 keer download, alles komt in je bibliotheek te staan.
Overigens, als ik kijk bij de smartphoneshop zie ik dat bij de hero en tattoo staan dat er een digitaal kompas aanwezig is. Dit staat niet bij de magic, dus …. draait layar wel op de magic ?

Groet, Cees

lampie

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 07:25

ceewee;9218
Kijk, dat bedoel ik nou PimE.
HOE download je dat dan ?
Gaat dat via je mobieltje of doe je dat via de pc ?
Bij I-tunes kun je de app's downloaden via je I-phone EN de pc, synchen en klaar.
Voordeel daarvan is dat je maar 1 keer download, alles komt in je bibliotheek te staan.

Groet, Cees

de marketplace staat gewoon op je telefoon en je kan ze direct naar je telefoon downloaden. voor zover ik weet is er niet echt een bibliotheek maar er zijn wel applicaties waarmee je de meeste apps naar je geheugenkaart kan backuppen en daarvandaan kan herinstalleren op je telefoon.

programma heet trouwens appmanager heel handig.. alleen jammer dat je betaalde apps niet kan backuppen maar goed het meeste kan wel gelukkig/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

ceewee

ceewee

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 08:51

Dank Lampie,

Het licht is nu bij mij aangegaan.
Klaarblijkelijk is het alleen via het mobieltje mogelijk, geen probleem.
Via de pc alles al bekeken maar downloaden niet mogelijk.

Ik moet nu alleen de keus nog maken tussen de Galaxy en de Magic.

Moeilijk, moeilijk …….. :p

Groet, Cees

Menno_B.

Menno_B.

• Lid sinds 21 augustus 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 10:11

Hallo Cees,

Layar is een leuke aplicatie die volgens mij op alle Android toestellen werkt. Persoonlijk vind ik het leuk om er soms mee te spelen, maar uiteindelijk zul je het waarschijnlijk zelden gaan gebruiken.

Ik zou daarom adviseren om dit niet te zwaar mee te laten wegen in je keuze. Probeer te bepalen welke specificaties jij het belangrijkste vind. Als je dan alsnog meerdere toestellen over hebt zou ik adviseren om ze in levende lijve te bekijken. Stap binnen bij een winkel en test hoe je keuzes “voelen” en in de hand liggen.

Succes met het maken van je keuze!

ceewee

ceewee

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 12:03

Hallo Menno,

Layar zal ik toch wel regelmatig gebruiken denk ik.
Ivm. werk in de diverse steden van Nerderland lijkt het me zeer handig om te zoeken naar restaurants, pin-automaten ed.
De woonhuizen van Bn-ers interesseert me stukken minder of zelfs geheel niet.

Zoals ik al eerder vermelde ben ik al jaren fan van HTC.
Specificaties van de Galaxy zijn na bestudering wel beter (meer geheugen !), maar de telefoon schijnt ‘goedkoper’ aan te voelen, veel meer last van vette vingers op het apparaat.
Misschien moet ik daar maar geen aandacht aan schenken en gewoon het apparaat aanschaffen. Is gratis ivm met vernieuwen abonnement. Van KPN wil ik een keertje overstappen naar T-Mobile.
Ben van plan om dit bij de smartphoneshop te regelen, doe ik ook al jaren. Een perfecte service altijd.

In ieder geval een ieder bedankt voor de reactie.

Groet, Cees

lampie

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2009
  • 12:42

ja toestel is idd altijd persoonlijk.. Ik heb nu sinds een week of 2 een htc hero en ik wil hem niet meer kwijt! Ik heb hiervoor een nokia N95 gehad om te synchroniseren met mijn zakelijke agenda en email en dat vond ik geweldig.. Maar nu ik eenmaal de HTC hero heb wil ik eigenlijk niet meer anders..

om heel eerlijk te zijn is het geweldig speelgoed, maar voor zakelijk gebruik is een android heel goed te gebruiken.. Ik synchroniseer mijn email en agenda en ik kan nu eindelijk ook eens een emailtje beantwoorden. Ik kan gewoon bijlagen openen die bij de emails zitten in pdf of ms word en die kan ik gewoon lezen.. Echt super!

ceewee

ceewee

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2009
  • 08:00

Ben er uit.
Eigenlijk heel simpel, de Magic is een tri-band en de Galaxy een quad-band.
Aangezien in minimaal 1 keer per jaar in de US zit en meerdere keren per jaar in Azie moet het dus wel een quad-band toestel zijn.
Ook kan de Galaxy sdhc kaartjes aan en de Magic alleen sd.
Galaxy heeft veel meer geheugen.
Processor, kloksnelheid, afmetingen en gewicht verschillen nauwelijks, dus ….

De Galaxy !!

Dank aan allen, groet,
Cees

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren