Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2011
  • 22:18

Hallo allemaal,

Ik heb nu Google Music en ik krijg het wel aan de praat op mijn Acer Iconia maar niet op mijn HTC Desire.Hoe gaat mij dit lukken?wie oh wie?

Groeten Erik

Bewerkt (3 juli 2011 22:18)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2011
  • 23:47

Misshien handig om te zeggen wat er niet lukt ?.

Ik heb gezocht naar de app maar hij valt niet te vinden in de market op me sensation met android 2.3.3

Bewerkt (3 juli 2011 23:47)
Morri

Morri

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 07:43

Google Music is toch een dienst die in beta is, en die op dit moment alleen in de VS beschikbaar is? Misschien dat de Acer op een of andere manier iets met je IP adres doet en de HTC niet? Dat is de enige verklaring die ik zo kan bedenken.

Bewerkt (4 juli 2011 07:43)
booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 11:07

Ik kan wel sync-en met mijn Iconia tab maar niet met mijn Desire.Ik heb een uitnodiging gekregen via een omweg ja.Iets met de ip zodat men denkt dat ik uit de USA kom.Maar nu zou ik ook graag op mijn Desire muziek willen synchroniseren.Werkt trouwens wel mooi…

Bewerkt (4 juli 2011 11:07)
Notopic

Notopic

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 01:36

Ik heb 2 invites over.
De volgende methode werkt gewoon.
Ik ga het alleen niet vertalen heb ik echt geen zin in
Als iedereen nu zijn invites verdeeld aan mekaar kunnen we er allemaal gebruik van maken.

Email per Pb graag (spam bots kijken namelijk hun oogjes uit)
De eerste 2 mensen graag vermelden in de topic dat ze mij een pb gestuurd hebben en graag delen.

Installeer als laatst de google music app op je telefoon dat werkte beter kwam ik achter.

Bron: Google Music invites - xda-developers Met dank aan: xda-developers - View Profile: GreatBigDog

Before anyone asks, here is what I did to be able to get and use the service outside the US

Download Hotspot Shield, install and activate it. When first connecting to Google Music to activate your invite this will spoof your IP address to fake that you are in the US. After the service is activated you can remove Hotspot shield as it's no longer needed.

For the Android App, install Market Enabler from the Android Market. Run the app and use it to spoof one of the US carriers. The Google music app will then be available for download. Or you can try out the leaked ICS Music2.app from here. Note: PiLot reports that he had managed to activate his invite without having to do any of the above. So this may not be necessary if you side load the Google Music app first.

Side note on Music Quality:

Anyone running a Stock based ROM should know that there is a built in equalizer (eq) that “may” help improve the music quality a bit. What you may not know is that this only works for the SE music app. To take advantage of Google music, you'll have to use the Google music app instead of the SE one and you'll loose the slight improvement that it brings. Now…… CyanogenMod based ROM's should include the CM audio libraries and DSP Manager that brings a HUGE boost to the audio quality that our X10's can deliver, I know that the FXP CyanogenMod works great with Google Music and if Z's CyanogenMod is anything like his 2.2 version it should be the same.

Anyone spending any time listening to Music should so themselves a favor and try out one of these ROM's (or probably any other CM based ROM with a working DSP Manager)

Bewerkt (10 oktober 2011 01:36)
perryjong

perryjong

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 141
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 10:46

ik heb ook nog 5 invites over dus je mag mij ook een pm sturen.

Bewerkt (10 oktober 2011 10:46)
JacoA

JacoA

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 21:54

Dit werkt perfect!!
Voor de installatie op mijn pc heb ik dat programma gebruikt… werkt perfect.

Voor de installatie op mijn desire had ik al de nieuwe music-app al gedownload. Ziet er perfect uit en werkt perfect!!!
Nu maar wachten totdat mijn muziek geupload is….

PS: Perry bedankt voor de uitnodiging!!

Bewerkt (10 oktober 2011 21:54)
puntje

puntje

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2011
  • 00:13

heb hem werkend gekregen

Perry bedankt.

Bewerkt (20 oktober 2011 00:13)

Oneplus One met exodus 1 nightly rom

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 11 november 2011
  • 15:14

Perry bedankt voor de invite!

Bewerkt (11 november 2011 15:14)

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren